Jos rv 34 sanotaan että masussa on tytö niin onko se jo lähes varmasti tyttö ??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Niia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Niia"

Vieras
Rakenneultrassa kysyin ja sain varovaisen tyttö veikkauksen.

pääsin uusinta ultraan rv 34+5 ja lääkäri kysy että tiedänkö kumpi tulossa,kun sanoin että saatiin varovaineen tyttölupaus rv 22 niin lääkäri sanoi että tyttönä kuitenkin pysynyt.

Voiko näillä viikoilla enään erehtyä? En ole tuon varovaisen veikkauksen takia juurikaan ostanut tytön vaatetta,mutta nyt itelle tuli jo varmempi olo ja ajattelin että voishan sitä vähän enemmänkin ostaa.

No juu ite meinasin kyllä kans uskoo :)
Mikä näissä mun lapsissa on kun esikoinen poika ultrassa ei osattu sanoa kumpi on ja rv 36 sain kuulla että on poika.

Nyt tuli sentään varovainen veikkaus tyttöön mutta oli tyyliin ehkä,saattas olla
mutta jos poika syntyy max 5vk päästä niin kyllä jää monttu auki.

mulle sanottiin ekassa yliaikakontrollissa (41+6 tms.) että tyttö olisi (rakenneultrassa ei näyttänyt paikkoja). Syntyessään oli kyllä erittäin selvästi poika :)

Mulla on sukupuoli pitänyt paikkansa joka ultrassa. Rakenneultra, painoarviot...eka on tyttö ja toka on poika. Sukupuolet näkyi tosi selkeästi rv 35-36 paikkeilla kahdessa ekassa raskaudessa.

Tämä kolmas (rv 37) on ollut tähän asti poika (2 krt ultrassa nähty), perjantaina ultrataan taas, syytä olis olla silloinkin poika :D

Yhteistyössä