Jos saisit pienelle lapselle joltakin 50e lahjaa varten

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ostaisin ehkä legoja tai brion junaradan osia. tai jos on jotain todella tarvis, esim. vaatteita niin hankkisin niitä. Kyllä sitä aina rahalla käyttöä keksii.

Viime joulun alla ostin pojalle sellaisen ison lentokone-lelun, rukkaset ja fleecekaulurin. Sain siis isotädeiltäni rahaa lasten lahjoihin. Tytölle ostin myös toivelelun (keijukaissysteemin) ja pari tarpeellista vaatetta.

Alkuperäinen kirjoittaja tt:
Mun kummitytön äiti käyttäis sen omaan kampaajaansa tms ihan varmaan :D siks en anna rahaa lahjaks!

Näitä on siis enemmänkin liikenteessä. Meilläkin on yksi tuttu, joka tekee vastaanlaista. Ollaan aina annettu lahjat niin, ettei tämä onnistu. Joskus ollaan myös annettu lahjakortti, kun on kyse sellaisesta liikkeestä, että äiti ei voi sitä käyttää itseensä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tt:
Mun kummitytön äiti käyttäis sen omaan kampaajaansa tms ihan varmaan :D siks en anna rahaa lahjaks!

Näitä on siis enemmänkin liikenteessä. Meilläkin on yksi tuttu, joka tekee vastaanlaista. Ollaan aina annettu lahjat niin, ettei tämä onnistu. Joskus ollaan myös annettu lahjakortti, kun on kyse sellaisesta liikkeestä, että äiti ei voi sitä käyttää itseensä.

Joo nää on kyllä perseestä. Harmi vaan, että monessa liikkeessä pystyy esim. palauttamaan ostetun vaatteen ja saa rahat takaisin... Kaikkea se on keksiny, et sais ne rahat, eikä lapsille lastenvaatekaupasta esim. vaatteita, tarvikkeita tms.

Ostaisin semmosen metsäkonetukkihärvelin, mikä lie. 4v toivonut semmosta ja maksaa 49e, enkä viitsi itse sijoittaa niin paljoa vain yhteen lahjaan. Kun lahjoja muutenkin tulee niin paljon, niin meiltä vanhemmilta lapset saavat 25e vaatetta ja 25e leluja.

Yhteistyössä