Jos saisit tietää, että miehesi on pitkään tupakoinut salaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettynyt

Vieras
ja siis on aina sanonut, ettei polta, miten suhtautuisit, jos saisit kuulla hänen polttavan? Hajua olen välillä huomannut, siitä sanonutkin (johon mies on todennut ihmetellen, että miten se voi olla mahdollista..) mutta olen aina uskonut kuvittelevani kaiken. Olen siis sokeasti luottanut hänen sanaansa. Nyt tuntuu todella pahalta... =(

Ikää meillä 30+ ja pitkä parisuhde.

Niin toi valehtelu tässä eniten juuri sattuukin. En kyllä jaksa tajuta tuota polttamistakaan, varsinkin kun mies itse aina kovaan ääneen tupakoitsijoita arvostelee.

olisin varmaan hämmästyksestä sekaisin, koska en voisi kuvitella, että joku joutuu täysi-ikäisenä salaamaan tupakan polttonsa ja sitten ihmettelisin miksi ihmeessä on niin tehnyt ja vielä valehdellut.

Meillä niin isot menot, ettei tuollaista rahanmenossa kyllä huomaisi. Ja tuo haju - olen miehelle sanonutkin joskus, että "ihan kuin olisit polttanut", mutta mies vain naurahtaa, ettei todellakaan ole mahdollista.

Niin, miksi salaa... En tiedä, hävettää varmaan oma tyhmyytensä? Mutta luottamus on mieheen mennyt. Kiitos teille, jotka ymmärrätte pointin. Etten turhasta ole pahoilla mielin ja kiukkuinen.

Olisin ihan että :o Minkä takia aikuisen ihmisen tarvii polttaa salaa?? Aikuinen mies!! (Vaikka on näitä nähty, silti en tajua ettei aikuisella ihmisellä ole selkärankaa polttaa jos kerran polttaa)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin, miksi salaa... En tiedä, hävettää varmaan oma tyhmyytensä? Mutta luottamus on mieheen mennyt. Kiitos teille, jotka ymmärrätte pointin. Etten turhasta ole pahoilla mielin ja kiukkuinen.

Ai oliko se pointti se, että mies on paska valehtelija ja sussa ei voi olla mitään syytä?

Yhteistyössä