Jos saisit vauvallesi Teutonian Funit, minkä värin valitsisit?, miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TEUTONIATKO??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TEUTONIATKO??

Vieras
1. Eli harkinnassa olisi ostaa tulevalle tyttövauvalle Teutonian Funit,
mutta vielä pitäisi väri päättää.
Tarkoituksena olisi ostaa Funeihin myös se vaunukoppa.

Eli minkä värin sinä ottaisit tyttövauvalle ja miksi?! -KIITOS-

2. Ja onko totta, että vaunuissa kannattaa suosia vaaleita värejä?,
kun olen jostain kuullut, että tummat saattaa haalentua auringossa... Totta???

3. Ja sitten vielä haluaisin kuulla kokemuksia kyseisitä rattaista,
haittapuolet ja hyvät puolet...

4. Ja sitten se klassinen kysymys: Kannattaako ostaa nuo Funit vai jotkun muut vaunut?, ja miksi? Toivoisin kääntyviä etupyöriä, joten jos joku muu Teutonian malli on mielestäsi kivempi kuin Fun, niin sano mikä ja miksi juuri se on mielestäsi kivan näköinen?

- KIITOS TUHANNESTI KAIKILLE VASTAAJILLE -

P.S. Värit ja muut mallit näät Teutonian sivuilta...

Jonkin likaisen ruskean harmaat - ei näy kaikki lika heti, kun laittaa kuraisen lapsen sinne kyytiin :D Etenkin ne paikat, mistä voi ottaa rukkasilla kiinni kärryissä istuessä likaantuu tosi helposti.

Mun mielestä kaikki ne värit on vähän tylsiä... Itse haluaisin jotain vähän erikoisempaa, pirteämpää. Kaikki tuollaisia sinisen/liilan/ruskean sävyjä ja yhdet punaiset.... ei hyvä. Kaipaisin esim. ruskea-pinkki-yhdistelmää. Tai kirkkaampaa liilaa.

3820 ja 4005 ovat varmaankin sellaisia joissa kura/lika ei näy ihan helposti, eivätkä välttämättä haalistu helposti. Meillä on viime vuoden Teutonia Spirit S3:t. Meillä olevaa kuosia ei ole tämän vuoden malleissa. Jos ottaisin tämän vuotiset niin ottaisin varmaan 3885. Midän kuin tuo, mutta kukallisen tilalla on sellainen mustavalkoinen käärmeennahalta näyttä kuosi. Funeja en ottaisi koska etupyörät ovaat pienehköt. Ja lisäksi en ottaisi Funeja koska ovat nelipyöräiset. Sanoisin että Teutoniat ovat hintansa vertaiset. Mutta jos itse tykkäät mallista niin suosittelen ottamaan Teutonialta eikä vastaavia halpismalleja.

Noin äkkiä katsottuna 3870 miellyttää ehkä eniten mua. Mutta noin ylipäätään en oikein tykkää noista. Suosittelen Gessleinin vaunuja. Meillä Swingit, mutta löytyy myös kääntyvillä pyörillä malli... oisko se Future tms missä on ne vaihdettavat pyörät. Ja värit paaaaaaaaljon ihanampia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Noin äkkiä katsottuna 3870 miellyttää ehkä eniten mua. Mutta noin ylipäätään en oikein tykkää noista. Suosittelen Gessleinin vaunuja. Meillä Swingit, mutta löytyy myös kääntyvillä pyörillä malli... oisko se Future tms missä on ne vaihdettavat pyörät. Ja värit paaaaaaaaljon ihanampia.

Ai niin ja eipä niihin nyt ainakaan meillä mitään kuraa ole tullut. Missä te kuljette, jos rapa lentää vaunukankaisiin? Ja laadukkaissa vaunuissa ei värit haalistu. Halpisvaunut on asia erikseen, ne virttyy pelkästä ajattelusta. Meillä oli edelliset Brion Kombit 5vuotta käytössä ja kankaat ei haalistuneet yhtään. Helppo oli verratakin, kun koppa oli vähän käytössä ja hoitolaukkukaan ei päässyt missään virttymään ja kaikissa kankaat oli samanlaiset vielä 5v jälkeenkin. Nyt Gessleinit olleet käytössä reilu 2v ja ei muutosta.

Yhteistyössä