Jos sanotte itsenne irti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja työläinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

työläinen

Vieras
sanotteko sitten kun on viimenen pakko vai aikaisemmin? Jos aloitan uudessa paikassa elokuun alussa ja irtisanomisaika on 2 viikkoa, niin sanoisinko ennen lomia vai heinäkuun puolessa välissä?

onko sulla lomia pitämättä niin että jos sanot itsesi nyt niin voisit olla lomalla elokuun alkuun asti? nimittäin jos ei ole niin sittenhän olet työtön sen ajan joka siihen väliin jää, ennenkuin aloitat uudessa paikassa? vai ymmärsinköhän nyt oikein..
Kun jos irtisanomisaika on 2 viikkoa niin... jos olet väleissä pomon kanssa niin voithan mainita hänelle että heinäkuussa pistät eropaperit niin hän osaa varautua :wave:

On mulla täydet lomat pitämättä mutta en viitsisi kaikkia pitää lomana vaan ottasin osan rahana. Tässä paikalla on kesällä ja syksyllä niin hiljaista ja tätä paikkaa pystyy mun kollega ja pari muutakin tyyppiä täällä tuuraamaan, tai joku nykyinen työkaveri tulee istumaan tähän sitten vakituiseen eli sen puolesta ei ole hätä.

Mutta tuota just mietin että jos nyt sanon itseni irti niin mun on kai sitten pakko lähteä kahen viikon päästä? En viitsisi kyllä just lomalle lähtiessä täräyttää että enpä tule sitten takas.

Yhteistyössä