jos sinulla 3500e ylimääräistä rahaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
jos saisit siis 3500e ylimääräsitä rahaa eikä sinulla olisi mitääs suuria hankintoja edessä mitä tekisit?
lähisitkö matkalle miehen kanssa?ostaisit vaatteita?sijoittaisit?
tai maksaisitko lainat pois ja laittaisit loput säästöön??

mielikuvitusta kehiin kiitos :saint:

:whistle:

Teettäisin yhdestä rakkaasta, isältäni saamasta tavarasta valaisimen. Olen haaveillut siitä jo pitkään, suunnitelmatkin on jo valmiina...

Toisaalta voisin laittaa säästöön ja lähteä joskus sitten pitemmäksi aikaa lomalle...

Velat pois? :D Jos on noin vähän velkaa niin ei kai siittä kannata edes puhua.
Rempparahastoon menisi, keittiö ja kylppäri menee remppaan 1½ vuoden päästä. (Jos saa sähkärin ja putkimiehen.)

Alkuperäinen kirjoittaja nintzu81:
velkoihin menis jokanen sentti, eikä ihan riittäiskään.. :kieh:

ei mullakaan riitä,mutta opintolainassa on pienin korko joten sen voi jättää kuukaislyhennykselle.

ja jos maksaa osa veloista pois niin sillonhan jää joka kuuakus enemmän (lyhennysten verran) enemmän rahaa kaikkeen muuhun?? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
isän hautakivi on tuosta summasta jo otettu pois.käytiin eilen kivikaupassa tilaamassa.isolle miehelle iso kivi :heart: :snotty:

Saanko kysyä kuinka kalliiksi kivi tuli??

Ei hajuakaan oliko mun isän hautakivi kallis vai ei, ei ole kovin monesti tullut harrastettua hintavertailuja tällaisissa hankinnoissa...

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja nintzu81:
velkoihin menis jokanen sentti, eikä ihan riittäiskään.. :kieh:

ei mullakaan riitä,mutta opintolainassa on pienin korko joten sen voi jättää kuukaislyhennykselle.

ja jos maksaa osa veloista pois niin sillonhan jää joka kuuakus enemmän (lyhennysten verran) enemmän rahaa kaikkeen muuhun?? ;)

noh, mulla on vaan yks velka. Koskaan en siitä eroon pääse. (siltä ainakin tuntuu)

Yhteistyössä