Jos sua sanottais REILUSTI nuoremmaks mitä olet??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CrystalBlue
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

CrystalBlue

Aktiivinen jäsen
07.03.2007
7 637
0
36
Varsinais-Suomi
Miltä tuntuisi?
Ottaisit sen kohteliaisuutena? Mietin vaan kun töissä 14 vuotiaat veikkas mua 10 v nuoremmaksi.. miesystävä sano et eiks se oo aika paha isku ..
ei ainakaan mun mielestä.. ihan hyvä jos näytän nuorelta.. toivon että 10 vuoden päästä ois sama tosin :D

Tänään kävin salilla niin semmonen päälle 60v sanoi myös että ompas kiva kun täällä käy niin nuoria..on kiva kattella :laugh:
no kysyin sitten no mites nuori mä sitten olen.. niin veikkas myös 7v nuoremmaksi.. ja oli ihan oho ku sanoin oikean ikäni..
no ainakin musta tuntu ihan hyvältä et nuorelta näytän vielä..
Mites muilla?

No minä olin 27 kun kävin ostamassa sytkärin, niin arvatkaas vaan kysyttiinkö multa PAPERIT?!?!? Nauratti vähän ja oli myyjän ilme näkemisen arvoinen ku henkkarit katso =)

Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Kohteliaisuutena pidän.
Terveisiä Savannalle :wave:
Mutta 14 vuotiaan mielestä kaikki aikuiset näyttää saman ikäisiltä, joko ne on "aikuisia" 20-40 tai vanhoja, yli 50 v :p

Mut mä oon 27v ja ne veikkas mua 17 vuotiaaks :D

:D
Mut toisalta mä oon 33 ja olen jo jonkun aikaa buomannu, etten erota 15 ja 20 vuotiasta, niin nuoria ja viattoman näköisiä kaikkia. (Ja luultavasti paljon vähemmän viattomia kun mä :saint: )

Mulle käy useinkin noin.
Kaikkein paras oli pari vuotta sitten kun oltiin menossa erään ryhmän mukana laivalle ja eksyttiin miehen kanssa niistä terminaalista. sanoin miehelle, että ne on varmaan mennyt tonne baariin ja lähdin kävelemään sinne rappuja ylös. Yks nainen istui siinä rapuilla, katsoi minua ja tuumas"sinne on kyllä ikäraja". :D

Ikää oli kuitenkin silloinkin jo yli 30v

Töissä on kyllä pakko olla skarppina... :) Nyt pitää kysyä paperit kaikilta jotka vaikutta nuoremmilta kun 23 vuotias.... :headwall: Ja mistäs sen 23 vuotiaan erottaa vaikka 18 vuotiaasta? :o |O

Juu, on luultu just haitarilla 5-10 v nuoremmaksi monestikkin (toivottavasti ei tapahdu jyrkkää rupsahdusta...) mutta sehän oli tutkittu juttu että ihmiset aina mieluummin veikkaa pari vuotta nuoremmaksi kuin vanhemmaksi jos pyydetään veikkaamaan (siis päin naamaa)...

Ja mies on viitisen vuotta nuorempi ja usein luullaan mua miestä pari vuotta nuoremmaksi...tähän asti ainakin ;)

otahan se kohteliaisuutena B)

miulta kysyttiin nelisen vuotta sitte paperit ko baariin olin menossa kavereitten kanssa. mie olin vaan että ei hemm.... ko vaksiki näytti nuoremmalta ko mie. olin siis sillon 30 vee. koko illan sitte vaan mietin jotta vittuillakseenkohan se paperit kysäs.... ko ei kait kolomekymppisestä saa 18-vuotista millään? :o :whistle: :/

muuten, jokos sie oot muuttanu ap?

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

miulta kysyttiin nelisen vuotta sitte paperit ko baariin olin menossa kavereitten kanssa. mie olin vaan että ei hemm.... ko vaksiki näytti nuoremmalta ko mie. olin siis sillon 30 vee. koko illan sitte vaan mietin jotta vittuillakseenkohan se paperit kysäs.... ko ei kait kolomekymppisestä saa 18-vuotista millään? :o :whistle: :/

En oo vielä... taidat siis olla joku turkulainenko?
Ei hitsit en muista yhtään :whistle:
Tai sit joku tuttu joka vaihtanu nimimerkkiä.. nekin tääl vaihtuu niin usein :D
SAiskin kämpän ni muuttaisin vaiks heti..

tuola kerhossahan sie käväsit ainaki esittäytymässä, eikös vain? :D

tuola kerhossahan sie käväsit ainaki esittäytymässä, eikös vain? :D

Juuh.. vähän jäänyt siellä käyminen..

:|

Yhteistyössä