Jos sua sanottais REILUSTI nuoremmaks mitä olet??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CrystalBlue
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei mua enää häiritse yhtään, vaikka joku nuoremmaksi luuleekin. Hiljattain yks äiti, joka on mua vaan 4v vanhempi luuli mua 10v nuoremmaksi. Oli ihan puulla päähän lyöty, kun kerroin ikäni.

no en mä vanhan näköinen ole,mutta toivottavasti ny edes jotenkin ikäiseni,eli 24vuotiaan.. meidän suvussa ei naiset kovin vanhooilta näytä,toivottavasti tuun sit heihin. on sit 50 vuotiaanakin hyvin simpsakka =)

Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Alkuperäinen kirjoittaja TWD:
Multa kysyttiin paperi baarissa kuukausi sitten. :) Olen kohta 40. :) Kyllä lämmitti....

Joo kyl mä ajattelin et kai se on miehille sit jonkinlainen pulma.. et naiset sen kohteliaisuutena ottaa :D
Tietty eri asia jos 22v ja veikataan 12 vuotiaaks..

Ei tuo minulle ole ollut pulma, vaikka pitävätkin alle kaksikymppisenä.

Multa kysyttiin paperi baarissa kuukausi sitten. :) Olen kohta 40. :) Kyllä lämmitti....

Töissä pari uutta luullut nuoremmaksi ja kyllä se on ihan kiva kuulla.
Toinen luuli liki 10 vuotta nuoremmaksi.Toinen katsoi suu auki kun sanoin että voisin olla sinun äitisi iän puolesta,ei kyllä ihan uskonut.

Alkuperäinen kirjoittaja mies 30v:
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:

Joo kyl mä ajattelin et kai se on miehille sit jonkinlainen pulma.. et naiset sen kohteliaisuutena ottaa :D
Tietty eri asia jos 22v ja veikataan 12 vuotiaaks..

Ei tuo minulle ole ollut pulma, vaikka pitävätkin alle kaksikymppisenä.

Niin kai se sitten miehestäkin riippuu :D

Yhteistyössä