JOS sulla on äärettömän mustasukkainen puoliso

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voodoo doll
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

voodoo doll

Jäsen
24.09.2008
493
0
16
Sellainen joka lukee mm meilisi ja kyttää kuka sulle soittaa tai ketä tapaat. Ja saa sitten raivareita jos juttelet jonkun vieraan miehen/naisen (riippuen sukupuolestasi ja seksuaalisesta identiteetistäsi) kanssa. Niin miksi helvetissä siedät sitä?

Mulla oli yks tollanen, kauaa en sitä katsonut totuuden paljastumisen jälkeen. Valitettavasti piti vaan hankkia lähestymiskielto sun muuta et siitä pääs jotenkuten eroon |O

En sietänykään vaan lähdin. Aika kauan se eroon pääseminen kyl kesti, kun mies sattu oleen narsisti. Ja alkuun sitä jotenki luuli, että alkaa luottaa ku oppii tunteen paremmin... Turha toivo, mut en mä sillon vielä tienny miten sairas se tyyppi oikein on.

En ole aivan varma oliko kyse mustasukkaisuudesta vai muusta kontrollointihalusta, mutta seurustelin kerran vähän aikaa miehen kanssa, joka soitteli mulle ihan jatkuvasti! Halusi tietää missä olen ja mitä teen, vaikka olin juuri vartti aiemmin ja sitä ennen puoli tuntia aiemmin puhelimessa sanonut olevani töissä ja olin sitä edelleen... Ei muutettu koskaan edes yhteen. En voinut sietää. Etsin tilalle sellaisen, joka uskoo yhdellä sanomisella olinpaikkani, ja vaihdoin puhelinnumeron.

Yhteistyössä