N
"Nina"
Vieras
Onhan se vähän omituista että pinituloiset voi saada jopa vähemmän kuin sossunasiakas. Mutta minkäs teet. Saa nähdä kun rahat loppuvat millä tukia maksellaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äippä vaan;28161278:Voi kuule Nina pieni, ei se sinun rahoistasi pois ole.
Onhan se! Ainoa etu minkä minä näen työssäkäynnin ja sossuelättinä elämisen välillä on säästämisen mahdollisuus. Minä SÄÄSTÄN, koska se on ihan faktaa, että tämä valtio ei tule hyvinvointivaltio kauaa olemaan. Kuinkas iso osa nuorista tällä hetkellä onkaan työttömänä?
Ja luuletko, että nämä työttömät "tulevaisuuden toivot" ovat valmiita aloittamaan pohjalta juurikin niistä paskapalkkaisista hommista, kun kotona maatessa saa saman rahan?
Kukas luulet, että maksaa sinun eläkkeesi jonain päivänä?
Alkuperäinen kirjoittaja äippä vaan;28161577:Älä nyt ole niin dramaattinen.... Kukaan meistä ei voi tietää ja uskoisin asioiden vaan menevän parempaan suuntaan niinkuin aina ennenkin. Työstä kuuluu minun mielestäni maksaa riittävä korvaus, ei kukaan leveästi elä työttömyyskorvauksilla tms. Mitä siitä olemaan kateellinen???
Sinun mielestäsi kuuluu, mutta kun ei makseta. Nimimerkillä "jään häviölle" työssä käymällä... Mutta enpä näillä tulevaisuuden näkymillä halua antaa lapsilleni esimerkkiä loisimisesta, nimittäin asiat eivät vaan voi mennä parempaan suuntaan. Sitähän nuo poliiitikot yrittävät toitottaa, mutta ei näy menevän kansalla jakeluun...
No mulla on sentään sen verran omaisuutta ja rahoja säästössä, että KUN se aika tulee niin minä lähden ainakin huitsin nevadaan tästä uppoavasta laivasta.