KS: Metsästäjä ampui koiraansa jahdanneen suden – Poliisi tutkii
Kainuun Sanomien mukaan kaksi sutta ajoi takaa metsästykoiraa.
ja olisin ampunut sen toisenkin suden, ja kaikki näköpiirissä olevat sudet
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
jos mä olisin metsällä, niin kyllä mulla silloin ase olisiEi sulla ole asetta
Onhan ne sudetkin metsälläjos mä olisin metsällä, niin kyllä mulla silloin ase olisi
antaa niiden olla siellä, en mä ehdoin tahdoin lähte sinne niitä hätyyttämäänTuossa järven rannassa asustaa useita susia. Niitä ei kukaan hätyytä, eikä ne häiritse ihmisiä eikä heidän koiriaan.
Pitääpä muistaa sanoa isoäidille, että pysyy pois sieltä.
antaa niiden olla siellä, en mä ehdoin tahdoin lähte sinne niitä hätyyttämään
Ja olisit ihan syystä tutkittavana metsästysrikoksesta. Onneksi ihmisiä ei saa ampua ihan yhtä helposti itsepuolustuksena. Musta mies tulee samaan metroon, niin PAM! Eihän sitä koskaan tiedä mitä olisi voinut tapahtua.ja olisin ampunut sen toisenkin suden, ja kaikki näköpiirissä olevat sudet
suomenlaki on tyhmä ja ihmistä ja eläintä ei voi verrataJa olisit ihan syystä tutkittavana metsästysrikoksesta. Onneksi ihmisiä ei saa ampua ihan yhtä helposti itsepuolustuksena. Musta mies tulee samaan metroon, niin PAM! Eihän sitä koskaan tiedä mitä olisi voinut tapahtua.
Aika helpoksi menisi salametsästys, jos se riittäisi perusteeksi, että susi jahtasi koiraa. Sitähän ei voi millään tavalla todistaa vääräksi väittämäksi. Pahimmillaan metsästäjät veisivät koiria syötiksi johonkin aukealle ja kiipeäisivät kiväärin kanssa kojuun juomaan viinaa ja odottamaan susia.suomenlaki on tyhmä ja ihmistä ja eläintä ei voi verrata