Jos tällä hetkellä kysytään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
niin voisin hankkia vuokrakämpän itselleni! Ja ihan siitä syystä, että saisin nukkua. Yövuorojen jälkeen meinaan ei täällä perheessä kukaan anna äidin nukkua. Aamulla kun tulen töistä niin saan alkaa puuron keittoon kun lapsi on jo hereillä, mutta kas kas kun mies se vaan nukkuu. Patistelen miehen alakertaan mennessäni itse nukkumaan tunnin päästä siitä kun tulin kotiin.. No tunnin päästä tästä lapsi tulee makkariin parkumaan että isi vaan nukkuu sohvalla eikä anna eikä oo mitään kivaa. No kahdeltatoista iskä keksii viedä tytön uimaan joten he tulevat ryminällä hakemaan uikkareita yläkerran kaapista, tässä välissä vielä lapsi kyseli vaatteitaan. Kolmelta mies tulee kiukkuisena kysymään missä on grillimauste kun laittaa ruokaa eikä löydä, no hei maustekaapissahan se vai pistinköhän mä sen pakastimeen mahdollisesti kun mullahan on tapana piristää parisuhdetta piilottelemalla keittiön tavaroita!! :whistle: Kolmelta sit nousin kun en muutenkaan ollut nukkunut ja nyt olen kuin perseeseen ammuttu karhu. Oispa joku nukkukämppä!

Yhteistyössä