jos teillä olisi n. 300-400e "ylimääräistä" niin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päättämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

päättämätön

Vieras
mitä näistä ostaisitte/hankkisitte?
a. läppäri (nyt on pöytäkone, mutta olen noin 1/3 osan kuukaudesta matkoilla)
b. pöytäkoneeseen lisää tehoja ja uusi cd-asema
c. ps3 (nyt lapsi pelaa sekä koneella, että ps2:lla)
d. parempia vaatteita näiden vanhojen junttivaatteiden tilalle
e. uusi kännykkä ja tallentava digiboxi (rikkoutuneen tilalla olevassa ei ole kameraa)

E ja C ovat varmaan kaikkein tarpeettomimmat, joten en niitä ainakaan. Riittäisikö summa kunnolliseen A-kohdan tuotteeseen? Vaatteisiin voisi ainakin käyttää osan rahoista?

Ei ole tarvetta millekään, mutta jos näistä pitää valita:

EHKÄ, jos nyt 300-400 e riittää...

EI

EI missään nimessä

JOO

e. uusi kännykkä ja tallentava digiboxi (rikkoutuneen tilalla olevassa ei ole kameraa)
UUSI KÄNNY JOO, jos nyk on rikki
Tallentavaa boxia EN

jos mulla olisi noin vähän säästöjä tai ylimääräistä, niin en ostaisi mitään noista, vaan säästäisin paljon lisää.
lapset ei tartte ainakaan pleikkareita, ulkona on parempi olla.

Alkuperäinen kirjoittaja päättämätön:
mitä näistä ostaisitte/hankkisitte?

ehkäpä a) tai b), pelikonetta ei tarvita jos kerran olisi jo ja kamera ei ole kännykässä mikään must. Itseasiassa olen tainnut omalla kamerakännykälläni ottaa alle 5 kuvaa vaikka on jo ainakin 2 vuotta ollut (on erikseen kamera jota käytän).
400 euroa omiin vaatteisiin olisi aika iso summa eli en ainakaan kerralla sellaista käyttäsi

Alkuperäinen kirjoittaja poipoipoi:
Tallentava digiboksi on musta mainio kapistus.

Niin minustakin, sen avulla saan katsottua koko ohjelman alusta loppuun. Kun yritän katsoa "tavallisesti", aina tulee joku keskeytys. Eikä ole mitään mieltä katsoa esim Poirotia niin että välistä jää muutama minuutti katsomatta.

Alkuperäinen kirjoittaja cvb:
Onko pakko ostaa pelkästä ostamisen ilosta? Mä laittaisin rahat säästöön, ja ostaisin sitten kun oikeasti haluan/tarvitsen jotain.

En ole ostanut itselleni pariin vuoteen mitään suurempaa ja noita kaikkia haluaisin. Pitäisi vain päättää mikä.

Ehkä, tuskin vaan tuo summa riittäisi tarpeeksi hyvään

b. pöytäkoneeseen lisää tehoja ja uusi cd-asema Ei ole mitään tarvetta

c. ps3 (nyt lapsi pelaa sekä koneella, että ps2:lla) En tule ikinä siihen rahaa laittamaan

d. parempia vaatteita näiden vanhojen junttivaatteiden tilalle Voisi harkita

e. uusi kännykkä ja tallentava digiboxi (rikkoutuneen tilalla olevassa ei ole kameraa) Ei riittäisi tuo summa molempiin, että saisi tarpeeksi hyvät

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja cvb:
Onko pakko ostaa pelkästä ostamisen ilosta? Mä laittaisin rahat säästöön, ja ostaisin sitten kun oikeasti haluan/tarvitsen jotain.

En ole ostanut itselleni pariin vuoteen mitään suurempaa ja noita kaikkia haluaisin. Pitäisi vain päättää mikä.

Jos kaikki muu kuitenkin ok ja toimii, niin vaatteita.

Yhteistyössä