Jos teitä pyytää facebookissa kaveriksi täysin outo ihminen, niin hyväksyttekö pyynnön?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Mua joskus muutama kuukausi sitten pyysi kaveriksi ihminen jolla sama sukunimi ja hän asuu Ruottissa. Mun tietojen mukaan ei ole mulle sukua, taitaa vain kattella samansukunimisiä kavereiksi.

No sitten tässä yksi päivä mulle laittoi kaveripyynnön joku ulkomaalainen nainen jota en todellakaan tunne.

En hyväksynyt näitä kumpaakaan kaveriksi, koska mä en oikiastaan halua outoja ihmisiä siellä kaveriksi. Ihmettelen vain, että mistä tämä nainen oli mun bongannut. Samoon ihmettelen sitä, että miksi joku aika sitten joku ulkomaalainen mies laittoi mulle viestiä mun postilaatikkoon.

En todellakaan hyväksy ja facebook antaa niitä ehdotuksia kavereista.Tulee tosi paljon ihan oudoilta ihmisiltä kaveripyyntöjä.
Olen muutenkin tarkka siitä ketä sinne hyväksyn,saati sitten ihan outoja tuntemattomia ihmisiä.

Harvemmin hyväksyn. Tosin on mulla kavereina noita borkku ja harjis ihmisiä vähän ympäri tätä maapalloa ja näihin mut yhdistää tuo harrastus.

En hyväksyny yhtä palstalaistakaan, ihan siitä syystä että emme ole muuten mitenkään tekemisissä.

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:
Mä en kans muuten ymmärrä miks oon hirveesti saanut kaveripyyntöjä täysin tuntemattomilta ulkomaalaisilta. Olen ohittanut kaikki.

Mä luulen et mulla noi tulee ainakin pokerin kautta.. Jos pelaat siis siellä jotain pelejä niin sieltä ehkä..
Ja muutenkin tulee tuntemattomilta kauheasti pyyntöjä, tai jotain tutun tuttuja. En hyväksy kavereiksi ketään noista.

Hmm, voisko olla kyseessä ne FB:n omat ehdotukset kaveriksi? Mä hyväksyn, mikäli kaveripyynnössä on selite miksi mya pyydetään. Pelaan tosin muutamaa peliäkin, joten se jo yksinään tuikkaa niitä kaveripyyntöjä. Sivut mulla on sellaiset, että lapsen kuviin kaikki ei esim. pääse, ja muutenkin on neutraalimmat niille, joita en ihan tunne. Oikein tuttavilla ja kavereilla sitten taas pääsy lähes kaikkialle.

En mä hyväksy... Mä käyn kattoon, onko kaverilistalla mun kavereita, koska joskus on silleen, että joku seurakunnan teineistä pyytää kaveriksi, enkä välttis tunne heitä. Heidät otan kaveriksi, mutta ihan tuikituntemattomia en ota.

En hyväksy. jonkun verran tulee noiden pelien kautta pyyntöjä, mutta ohitan ne. eräs päälle 5kymppinen arabimies laitteli mulle yhdessä vaiheessa postilaatikkoonkin aneluita, että hyväksyisin sen kaveriks. no thanks :$
hyväksyn siis vaan sellaset, jotka tunnen henk.koht.

Yhteistyössä