Jos tyttö toisi uuden vävyehdokkaan näytille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AP2+
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AP2+

Vieras
Jos tyttärenne toisi uuden poikaystävän kotiin näytille ja mies olisi todella hyvä vävyehdokas niin mikä olisi maksimi ikäero heidän välillää kumminkin päin (tytön ikä - pojan ikä ja pojan ikä - tytön ikä)

Riippuu tyttären iästä. Jos tyttönen on kuusissakymmenissä niin mitäpä mie siihen, jos sulho ois 25? 14v taas jos tois ees 19v pojan näytille niin jätkä sais lentävän lähdön ja neiti kotiarestia.

Riippuu tosiaan tyttären iästä....

Jos olisi 16v, ehkä 18, 19 olisi kipuraja.

Jos taas 20v, niin yli 30v:kin joissain tapauksisa menisi..

Ja yli 20v, ihan oma asiansa...

No kai sä äitis tunnet?

Saattaahan siinä muutaman kerran mamma nielaista jos viet kolmekymppisen vävyehdokkaan näytille =) mut rehellisyys maan perii.

Minä esittelin 15v ikäisenä 20v poikaystävän, nyt on oltu 20 vuotta yhdessä =)

No jos sinä haluat aikuisen kanssa seurustella, niin eikös se olisi aika opetella käyttäytymään aikuismaisesti?

Ja se vähän niinkuin tarkoittaa että se seurustelukumppani viedään vanhempien luokse, kun virallisesti seurustellaan.
Ja mitäpä se sinun äitisi siihen sanoo?

Äitisi tietää kyllä että kieltäminen ja haukkuminen vaan yllyttää sinua jatkamaan tämän vanhemman miehen kanssa seurustelua, "mä rakastan tota veskuu ja me ollaan ikuisesti yhdessä, forever youknow, mutsi.ja sä et voi mua määräää.."

Tiiät varmaan mitä tarkoitan. :)

No jos sää oot 17 ja se sun poikaystäväs 30 ni itse en äitinä ihan kauheen innoissani olisi. Kun herää kysymys miehen tarkotusperistä sinun suhteesi, ymmärräthän? Eiks se laitontakin ole.

Hauskasti vastasit #11, isäpuoleni nimi on vesku :D

Mielestäni käyttäydyn aikuismaisesti. Minulla on ammatti ja vakituinen työpaikka ja nyt asunnon haku päällä. Mutta kyllä juu tajusin pointtinne. Eihän se kaiketi ole laitonta kun olen 17v ?

Hauskasti vastasit #11, isäpuoleni nimi on vesku :D

Mielestäni käyttäydyn aikuismaisesti. Minulla on ammatti ja vakituinen työpaikka ja nyt asunnon haku päällä. Mutta kyllä juu tajusin pointtinne. Eihän se kaiketi ole laitonta kun olen 17v ?

Niin porvoossa myös 17v on käynyt koulut ja työllistynyt vakityöpaikkaan paikallis sairaalan kirurgina :kieh:

• Tykkää
Reactions: Heartless Bitch
[QUOTE="vieras";28518354]Jos tyttö on yli 18, niin maksimi olisi varmaan 20 vuoden ikäero.
Alle 18 pitää olla samaa ikää.[/QUOTE]

Eli 18v ja 35v on ok. Mutta 17v ja 19v ei. Selvä....

[QUOTE="vieras";28518385]Niin porvoossa myös 17v on käynyt koulut ja työllistynyt vakityöpaikkaan paikallis sairaalan kirurgina :kieh:[/QUOTE]

Hohhoi, itsekin olin jo 17-vuotiaana vakityössä ja "kouluni käynyt", eli painoitteisesta peruskoulusta lukenut. Ihan tässä 2006. Varmaan sitä AP:kin tarkoittaa, jos puhuu ammatista? Se kun melkein luetaan jo samalle viivalle ammattikoululaisten kanssa..

Pakko sanoa että mun mielestä tyttö 17v ja mies 30v kuulostaa tosi huonolta. Vaikka miten avoimesti yrittäisin tätä asiaa lähestyä. Vaikutat sen verran fiksulta tytöltä että toivottavasti ainakin etenet hiiiitaaaaasti tämän asian suhteen...

Uusimmat

Yhteistyössä