Jos uskot mihinkään yliluonnoliseen nii tässäpä pohittavaa....

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Äitivainaa on vainonnu minua jo viikon. Unissa se tullee kimppuun ja huutaa jotaki tyyliin "mikä meni pieleen" tai "mikä sinua vaivaa", viime yönä kysy asiallisesti kaupan kassajonossa "mitä oot ajatellu tehä asialle". Herreillä ollessa tuntuu että se on selän takana koko ajan. Ei siinä mittään, mutko en ees miehelle sanonu tuosta olosta ko se totes että ihanko tässä huoneessa ois muitaki, kahestaan oltiin. Ja mies ei usko ees mihinkään kummituksiin :D

Eikä siinä kaikki. Veli kerto että kotitalossa tapahtuu taas, veli siis assuu perheineen meän lapsuuenkotissa. Portaat narisee yökauvet, vesilasi puonnu tiskialtaaseen keskellä yötä, oli siis tiskipöyvällä ollu, ovet liikuskellee jne. Nuita juttuja sielä on äitin kuolemasta asti ollu jatkuvasti, monenmoista juttua mitä kaikki ollaan todistettu monet kerrat.

Noh, mie nyt mietin että missä mättää, mitä se yrittää kertoa? Äiti nimittäin... Ja miksei se piru vie voi vaan sanoa niissä unissa suoraan mulle missä vika :kieh: Miehän korjaisin asian toki heti.

Ehkä äitis vihjailee sulle että sun pitäis selvittää jokin asia tms. Tuntuis että oot menny tekemään jotain mistä äitis ei ois tykänny eikä näköjään tykkää :) Kassajono kommentti viittais siihen, että sulla on jotain huolia tms, joiden eteen sun pitäis nyt jotain tehä ja äiti patistaa sua siihen.

Unet on mielenkiintoisia :)

juttele sille. siis sillee että muita ei ehkä oo paikalla. kysy mikä vaivaa?

joo mulla oma äitvainaa välillä piti hirveetä hulabaloota, näyttäyty lapsille jne, jossain vaiheessa juttelin pitkät pätkät hälle, parin illan perästä sattu ja tapahtu kokorahan edestä, mutta sen jälkeen on ollu rauha.
*meillä ilmeisesti kaipasi anteeksiantoa, tiesi että olin äkeessäni hänen viimeisestä tempauksesta elävienkirjoissa*

Oisko se susta huolissaan?

Meillä tapahtu samaa isän kuoleman jälkeen. tv tiputettiin, työkalupakki lensi suoralta hyllyltä lattialle, päähäni lens pääsiäismuna kun olin yksin kotona jne.

Jotain ne koittaa kertoa tuolta puolen.. tai sit vaan ovat huolissaan?

Oisko se susta huolissaan?

Meillä tapahtu samaa isän kuoleman jälkeen. tv tiputettiin, työkalupakki lensi suoralta hyllyltä lattialle, päähäni lens pääsiäismuna kun olin yksin kotona jne.

Jotain ne koittaa kertoa tuolta puolen.. tai sit vaan ovat huolissaan?

Joo, nyt ko mietin niin samalla lailla se elossa ollessaki kiukkusi mulle jos minun touhut oli sen mielestä typeriä tai muuten ei minun asiat miellyttäny... Mut vois se jättää rauhaan ko en asioilleni oikein mittään voi tällä hetkellä, ne on miten on... :headwall:

Joo, nyt ko mietin niin samalla lailla se elossa ollessaki kiukkusi mulle jos minun touhut oli sen mielestä typeriä tai muuten ei minun asiat miellyttäny... Mut vois se jättää rauhaan ko en asioilleni oikein mittään voi tällä hetkellä, ne on miten on... :headwall:

Mahtasko auttaa jos puhuisit sille ääneen ja sanot että kyllä pärjäät, että vois jatkaa matkaansa jo.. Kannattaa sitä ainakin kokeilla?

:O Eikä! Näinkö monia kuolleet sukulaiset ahdistelee? Kamalan pelottavaa! Mulla on isä kuollut, mutta ei se oo onneksi millään lailla ilmineerannut tuonoloisiin siirtymisensä jälkeen. Onneksi ei, mä varmaan säikähtäisin järjiltäni :S

Mun mummo näky oman äitinsä kun odotti mun äitiä. Ite en oo koskaan ketään kuullu tai nähny. Papan olisin kovasti vielä kerran halunnut nähä tai olis edes heitelly niitä telkkareita.

Yhteistyössä