Jos vietätte miehen kanssa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ideoita??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ideoita??

Vieras
..iltaa vaikka ennen baariinlähtöä, niin mitä te teette? Pelaatteko, jutteletteko vai kumpikin omissa touhuissaan, kunnes lähdette muualle? Meillä ehkä tuo viimeisin..ärsyttää!! kun jos mä istun täs tietokoneel yksinään illan ja juon siideriä, niin ei mulle oikeen tuu sitä menofiilistä, mut lähen kuitenkin, kun niin on sovittu. Vaikea keksiä mitään yhteistä tekemistä illaksi!! Korttipelit ei käy, kun mies ei niistä perusta...mun mielest se ois hyvä, kun vois jutskaa samal :(

jutellaan tai ollaan vaikka yhdes koneella tai laitellaan kumpikin itteemme kuntoon ja pelleillään.
mutta yleensä kyllä meillä on joku kaveri pariskunta meidän kanssa aloittelemassa.

Me yleensä saunotaan ja höpistään ja kuunnellaan yhdessä musiikkia. Stten laitetaan menovermeet niskaan ja baanalle. Me ollaan aina viihdytty miehen kanssa hyvin yhdessä ja juttua riittää :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Vernalis:
Me yleensä saunotaan ja höpistään ja kuunnellaan yhdessä musiikkia. Stten laitetaan menovermeet niskaan ja baanalle. Me ollaan aina viihdytty miehen kanssa hyvin yhdessä ja juttua riittää :heart:

Meillä mies on dj ja soittaa mun lempimusaa kun meikkaan ja käyn välillä hyvän biisin aikana hehkuttamassa jotain idioottia. Eli ihan hölmön kuulosta, mutta musta kivaa. Jos olisin vaan koneella, ei tunnelmaan tosiaan pääsisi.

täs taas istun koneella ja baariin lähtö edessä tossa puolenyön jälkeen.. seksi hoidetaan jälkeenpäin, kun mäki oon jotenki vapautuneempi.. musaa meilläki nyt kuuluu, mut ei se oo mitää "tekemist".

Yhteistyössä