Jos yhtäkkiä menettäisitte kaikki lapsenne...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Niin haluaisitteko uuden lapsen? Tuli mieleen illalla kun on nyt tämä flunssahässäkkä, että mitä jos molemmat lapsemme kuolisivat. Luultavasti haluaisin lisää lapsia, mutten kyllä heti. Kamala ajatus...

En. Ei mun elämäni siihen loppuisi, jos kerran itse olisin yhä hengissä. Miljoonat vanhemmat ovat selvinneet elämästä ilman lasta/lapsia, miksi nostaisin itseni heidän yläpuolelleen ja vannoisin katoavani samalla hetkellä kuin hekin? Kaipuu jäisi, eikä mikään voisi heidän jättämäänsä aukkoa paikata. Ihan turha mitään uusia lapsia edes yrittää hankkia, en tiedä mitä tarkoitusta se voisi palvella minun tilanteessani.

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
En ja ensi ajatus oli että olisiko mulla edes syytä jatkaa omaa elämääni tuon jälkeen :(

Näin minäkin ajattelin. Se tuska olisi varmaan niin sanoinkuvaamattoman järkyttävää etten tiedä selviäisikö siitä koskaan. Minulla on kuitenkin vielä yli 10 vuotta hedelmällistä aikaa jäljellä, joten luultavasti pitkän ajan kuluttua haluaisin vielä lapsia.

Todella vaikea vastata. Luulisin että todennäköisesti jossain vaiheessa vois tulla lisää lapsia, jos vaan miehen kanssa pysyttäis yhdessä. Mä oon kuitenkin vasta 23 niin tässä olis vielä ainakin 15 vuotta aikaa saada lapsia.

Mutta hyi, ihan puistattaa edes ajatella tällaisia! :(

näin synkkiä ajatuksia? Tämä sikainfluenssako ajaa tälläisiin ajatuksiin?
Kuitenkin iavallisen kausi-influenssan kaltaiseksi kutsuttu.
Vähän valoisimmin ajatuksin tähän päivään?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
näin synkkiä ajatuksia? Tämä sikainfluenssako ajaa tälläisiin ajatuksiin?
Kuitenkin iavallisen kausi-influenssan kaltaiseksi kutsuttu.
Vähän valoisimmin ajatuksin tähän päivään?

Minä olen sitä mieltä, että koko influenssa on tehty laboratorio-olosuhteissa ja se on sieltä päästetty leviämään ympäriinsä. :(

Mitä ihmettä edes kukaan tällaisia ajatuksia ajattelee?!?!?!?!?!!!!!
Tiedätkö, että sitä mitä ajattelet, vedät puoleesi??
Älä edes leiki tällaisella ajatuksella, toisille tämä kun ei ole mikään synkistely vaan ihan karua todellisuutta.

Yhteistyössä