K
Kohta entinen opiskelija
Vieras
Mulla on siis tilanne se, etten ole edistynyt masennuksen takia opinnoissani pitkään aikaan ja kaikki mahdolliset jatkoajat on käytetty. Opiskeluoikeus loppuu keväällä ja en tosiaan pysty valmistumaan siihen mennessä. Tuntuu että olen hyvin yksin tämän kanssa, koska en itse ole masennukseni vuoksi aktiivinen ollut. Ketäänhän ei meidän koulussa kiinnosta miten suoriudun ja missä vaiheessa opintoja olen, pariin vuoteen ei ole opostakaan mitään kuulunut. Hallinnolta sain kirjeen opiskeluoikeuden jatkamisesta aikoinaan, mutta nyt olen senkin jatkoajan siis hukkaan heittänyt.
Onko kellään kokemusta uudelleen opiskelijaksi hakemisesta? Siis että olisi käynyt läpi taas sen hakuprosessin. Mietin vain, mitkä mahikset mulla on päästä uudelleen sisään, kun kaipa niillä rekisterissä näkyy miten huonosti olen suoriutunut opinnoista. Kaipaisin kuitenkin ''uutta alkua''.
Onko kellään kokemusta uudelleen opiskelijaksi hakemisesta? Siis että olisi käynyt läpi taas sen hakuprosessin. Mietin vain, mitkä mahikset mulla on päästä uudelleen sisään, kun kaipa niillä rekisterissä näkyy miten huonosti olen suoriutunut opinnoista. Kaipaisin kuitenkin ''uutta alkua''.