?
://
Vieras
Mulla ja miehellä on 3 lasta ja nuorin on vuoden ikäinen. Pieniä vaatteita tietty nuorimmalta jää aina aika ajoin pois ja ärsyttää kun mun oma sisko ja miehen sisko on niitä joka hetki kyttäämässä itselleen! Facebookkiin jos laitan kuvan lapsesta niin jompikumpi kirjoittaa kuvaan että varaa paidan itselleen kun se on jäänyt pieneksi. :O Ärsyttää niiden röyhkeys. Olen molemmille ilmoittanut että meiltä saavat kun jäävät pieneksi niitä mitä annan. Sitten kun annan jommalle kummalle vaatetta niin alkaa heti kyselyt "Missä se hello kitty paita on?" AAAARRRGGGHHH! Meillä on miehen kanssa myös tiukkaa ja ostan pääsääntöisesti kaikki kirpputorilta. Joskus ne vaatteet kuluvat meillä loppuun ja joskus jotain jää käyttökelpoiseksi. Nyt meillä on kanssa tosi tiukkaa niin ajattelin varata kirppispöydän noille pienille vaatteille. Tarjosin jo miehen siskolle ja omalle siskolle et voin jättää pöydän varaamatta mutta jos voisivat vaikka muutaman euron maksaa vaatteista ja kumpikin suuttui!
Ja vielä miehen sisko on sanonut et meidän vanhoilla pienillä vaatteilla on saanut tosi hyvät rahat huuto.netissä.
Onko mun pakko antaa niille enää yhtään mitään ilmaiseksi? Annoin ennen mielelläni eteenpäin koska mitäs myö pienillä tehdään, kunhan käyttöön menevät mutta nyt alkaa ahdistaa ja ärsyttää kummankin naisen ahneus!
Ja vielä miehen sisko on sanonut et meidän vanhoilla pienillä vaatteilla on saanut tosi hyvät rahat huuto.netissä.
Onko mun pakko antaa niille enää yhtään mitään ilmaiseksi? Annoin ennen mielelläni eteenpäin koska mitäs myö pienillä tehdään, kunhan käyttöön menevät mutta nyt alkaa ahdistaa ja ärsyttää kummankin naisen ahneus!