K
Keittiönoita
Vieras
Tylsästä työasiasta valitan, mutta en viitsi koiraakaan säikyttää rupeamalla kirkumaan. Meillä on asiakasasennukset menossa ja olen itse tehnyt asennuksen asiakkaalle A. Kollega teki asennuksen asiakkaalle B. Ohjelma toimii A:lla, mutta B:llä ei. Pyysin kollegaa - koska en itse pääse omalta koneeltani asiakkaalle B - ottamaan mulle asiakkaan B tietokannassa olevasta datasta kopion ja laittamaan sen firman palvelimelle hakemistoon X, jotta pääsisin tutkimaan, miksi siinä kannassa oleva tieto on pielessä. Ja mitä tekeekään kollega? Sen sijaan, että olisi tehnyt kuten pyysin, läväytti sen virheellisen datan firman tietokantaan
Eli nyt ei sitten toimi enää meilläkään mikään :headwall: :headwall:
Eipä siinä mitään, mulla on toimiva versio omalla kannettavallani (ja tähän ei kukaan mu kuin minä edes koske). Nyt odottelen, että saisin sen pyytämäni kopion. Saan mä sen firman tietokannankin korjattua, kunhan siihen aikaani käytän. Mitään lopullista katastrofia ei siis ole tapahtunut ja vastaavia juttuja on ollut ennenkin. Ja itse asiassa aika usein. Se, mikä tässä ottaa päähän on, että niistä tunneista, kun selvittelen näitä sotkuja, en voi laskuttaa asiakasta. Eli teen ilmaista työtä
Ja niiden lisäksi mun on tehtävä omat duunikin. Assan vessan kassallakin taitaa kohta olla suurempi tuntipalkka kuin mulla :/
Eipä siinä mitään, mulla on toimiva versio omalla kannettavallani (ja tähän ei kukaan mu kuin minä edes koske). Nyt odottelen, että saisin sen pyytämäni kopion. Saan mä sen firman tietokannankin korjattua, kunhan siihen aikaani käytän. Mitään lopullista katastrofia ei siis ole tapahtunut ja vastaavia juttuja on ollut ennenkin. Ja itse asiassa aika usein. Se, mikä tässä ottaa päähän on, että niistä tunneista, kun selvittelen näitä sotkuja, en voi laskuttaa asiakasta. Eli teen ilmaista työtä