Joskus vaan tekisi mieli painua ovesta ulos ja jäädä sinne jonnekin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jos olen kotona, mies ei tee MITÄÄN. Kun sanon asiasta, kauheaa tuhahtelua ja kiukuttelua. Kun olen niin kypsä, etten puhu edes miehelle enää ja mainitsen, että olisi kivaa olla ainoa aikuinen huushollissa, niin sitten taas alkaa puheet, miten hänen pitää nyt ryhdistäytyä ja kyllähän hänenkin pitää oma osuutensa tehdä. Ja paskan marjat. Puhetta, vain puhetta.

Oletus oli tänään, että olen myöhään vasta kotona. Sain työt tehtyä kuitenkin nopeammin ja olen jo kotona. Kello on nyt viisi yli kuusi, mies on neljän jälkeen hakenut lapset päiväkodista. Hänen olisi pitänyt jopa lämmittää eilen tekemäni ruoka lapsille. Mutta ei, minähän hei tulin kotiin!!! Miehen lapaset tippuivat siihen. Lapset eivät ole vielä asiasta maininneet mutta aion antaa olla, olen eilen tuon ruoan valmiiksi tehnyt ja mies voi edes sen verran vaivautua että lämmittää sen lapsille. Tai pakko se on taas mun tehdä, ei lapsia voi nälässäkään pitää. Herra itse saa mässättyä kyllä mutta muiden masut ei niin näemmä rassaa hänen mieltään.

Yhteistyössä