Q
Q.
Vieras
gynet vaan pyörittelee päätänsä... tai sitten minä olen yksikertaisesti niin moniongelmainen ettei voi mitään... ei jaksais sepustaa koko ehkäisy historiaa tähän eikä ketään varmaan kiinnosta lukeakaan mutta noin lyhyesti... ye-valmisteet pois pelistä aurallisen migreenin takia, hormonikierukan kanssa oli yhtä helvettiä joten ei ikinä koskaan enää mitään kierukkaa mulle ei edes kuparista(joten en edes saa monesta syystä). sitten kokeilussa oli cerazette minipillerit ja elimistö meni aivan sekaisin ja sain kaikenlaisia kiusallisia vaivoja. kondomi on ikävä limakalvoille ym hässäkkää tullu niistä, enkä kovin luota koska hajonnutkin meillä pari kertaa.
jäljelle jäis lähinnä minipillerit(microluton tai mini-pill) tai ehkäisykapselit. ja ne nyt vissiin on aika samaa tavaraa kuin cerazettet?
pessaari olis tietty yks vaihtoehto joskus jos sattuis joku reissu ruotsiin päin olla tulossa mutta eipä nyt lähi vuosina ainakaan. paitsi että sen pitäis sitten olla lateksiton ja yleensä ne on valmistettu lateksista. :/
sterilisaatio sitten joskus tulevaisuudessa... itse en ainakaan suostuis sterilisaatioon ennenku olen vähintään 35v. ja sinne nyt vielä on matkaa, ikää kun vasta 25v ja mies täyttää kesällä 30.
nojoo tulipa taas pitkästi vaikka piti lyhyesti....
jäljelle jäis lähinnä minipillerit(microluton tai mini-pill) tai ehkäisykapselit. ja ne nyt vissiin on aika samaa tavaraa kuin cerazettet?
pessaari olis tietty yks vaihtoehto joskus jos sattuis joku reissu ruotsiin päin olla tulossa mutta eipä nyt lähi vuosina ainakaan. paitsi että sen pitäis sitten olla lateksiton ja yleensä ne on valmistettu lateksista. :/
sterilisaatio sitten joskus tulevaisuudessa... itse en ainakaan suostuis sterilisaatioon ennenku olen vähintään 35v. ja sinne nyt vielä on matkaa, ikää kun vasta 25v ja mies täyttää kesällä 30.
nojoo tulipa taas pitkästi vaikka piti lyhyesti....