jotain hyvää tekisi mieli..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yön utu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

yön utu

Jäsen
26.02.2010
574
0
16
auttakaa nyt mammaliinia hädässä ystävät :p
ilmeisesti alkuraskauden pahoinvointi alkaa pikkuhiljaa väistyä, vaikka edelleen sitäkin on liikkeellä suurimman osan päivää.
nyt tekisi mieli jotain hyvää, mutta mitä? kaapissa on kokonaiset 1 kananmuna, siitä ei paljon mitään leivota :(

Kaurakeksejä? Muistelen et niihin tulis vaan yks kanamuna, jotain ohjetta on kai hiutalepussin kyljessä, itse teen vähän eri ohjeella niin etten tiedä onko millaisia pussin ohjeella mut ei ainakaan vaadi ihmeelllisiä aineksia.:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaurakeksejä? Muistelen et niihin tulis vaan yks kanamuna, jotain ohjetta on kai hiutalepussin kyljessä, itse teen vähän eri ohjeella niin etten tiedä onko millaisia pussin ohjeella mut ei ainakaan vaadi ihmeelllisiä aineksia.:)

tää oli päivän paras, kiitos!! nehän on nopeita ja helppoja, periaatteessa ei tarvi uuniinkaan laittaa vaan voi tehdä kaurahiutaleista, sokerista, ja voista seoksen ja mussuttaa sitä :laugh: juu tiedän oon ihan hassu kun oon raskaana!

Alkuperäinen kirjoittaja yön utu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

tää oli päivän paras, kiitos!! nehän on nopeita ja helppoja, periaatteessa ei tarvi uuniinkaan laittaa vaan voi tehdä kaurahiutaleista, sokerista, ja voista seoksen ja mussuttaa sitä :laugh: juu tiedän oon ihan hassu kun oon raskaana!

Nuo on mun pikaherkku, lapsetkin osaa niitä ehdottaa nykyään kun jotain herkkua haluavat nopeaan!:)

Yhteistyössä