Siis mulla on ongelma.
Mä olen tässä järjestellyt vaatehuonetta, jonka siis täyttää tällä hetkellä lähinnä lastenvaatteet, mutta mä en keksi miten mä sitä oikein järjestäisin, että siitä tulee järkevä.
Vaatteita on... kamalasti. :ashamed: Jonkun verran olen noista karsinutkin jo siis ihan sopivia kokoja, mutta minkä verran teillä on esim. yöpukuja käytössä lapsilla? Eilen otin sieltä pois yhteensä ainakin kymmenet pyjaman housut, kesäisin nuo nukkuvatkin pelkillä pikkuhousuilla, mutta ehkä talvella tarttee... taisin jättää molemmille 3 pyjamaa (housut+paita), parit erilliset housut ja 1-2 pitkää mekkoa.
Lapsia on siis kaksi.
3v ja 4v. Nyt en mä tajua mihin mä laitan kaikki välikausivaatteet, kun ne täytyy nyt läpi kuitenkin käydä, että mikä sopii ja mikä laitetaan pois. Kun missään ei ole tilaa. |O Olis jotenkin kiva, jos tuohon lastenhuoneeseen sais jotenkin keskitettyä nyt kaikki lastenvaatteet, ettei osa ole pitkin eteisen kaappeja tms.
Jaiks.
Vaatteita on... kamalasti. :ashamed: Jonkun verran olen noista karsinutkin jo siis ihan sopivia kokoja, mutta minkä verran teillä on esim. yöpukuja käytössä lapsilla? Eilen otin sieltä pois yhteensä ainakin kymmenet pyjaman housut, kesäisin nuo nukkuvatkin pelkillä pikkuhousuilla, mutta ehkä talvella tarttee... taisin jättää molemmille 3 pyjamaa (housut+paita), parit erilliset housut ja 1-2 pitkää mekkoa.
Lapsia on siis kaksi.
Jaiks.