Jotenkin ei kaikilla älli pelaa ihmisillä liikenteessä ja se on harmilista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja purnaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

purnaan

Vieras
Olimme tänään tulossa reissusta ja jouduimme Heinola-Lahti välisellä motarilla monsesti lähes pysähtymään. Ensinnäkin oli aivan karmea ukonilma ja vettä tuli ihan tosissaan ja toisekeksi niitä saamarin hullunlailla ohittelijoita on liian monia oli ilma mikä hyvänsä. Hirveää vauhtia pitää kihdyttää ohi ja sit eteen ja jarrua painamaan. Tietty perässä joutuu kanssa hiljentämään ja se jatkuuja kertaistuu ja sit jono matelee.
Mikä helvetin kiire ihmisillä oikein on ku ei sillä ohittamalla kuitenkaan nopeammin pääse. Onko he olevinaan jotain superkuskeja kenen ei liikennesääntöjä tarvitse noudattaa.

Sitten kun rauhallisempaa ja tiellä vähän autoja niin joku törppö se sit kiihdyttää taas hirmuvauhtia ohi ja heti saman tien takaisin oikealle kaistalle ( edelleen motari)ohitetun auton eteen kaiken räpäskän heittäen tuulilasiin. Miksi ei voisi ajaa vasenta puolta hieman kauemmin ja palata sit takaisin oikealle.

Kunhan taas nurisen, mut jotenkin tuntuu,et ei kaikkia ole luotu autoilemaan liikenteessä.

Ajoin tänään mökiltä kotiin sitä samaa nelostietä saman sateen aikaan. Ne, jotka haluavat ajaa kuuttakymppiä pikku satteessa, voivat ihan aikuisten oikeasti pysyä pois vasemmalta kaistalta!!! Liikenne sujuisi vallan hyvin, jos ne, ketkä eivät halua ajaa sallittua enimmäisnopeutta pysyisivät pois jaloista. Otti niin paljon taas tänään päähän se meininki siellä motarilla, että pois alta.

Sekin on muuten ihanaa, kun yrittää pitää turvaväliä, ja joku tunkee siihen väliin. Tai kun joku ajaa puskurissa kiinni 120 km/ h nopeudessa.

Oho, tulipa tuosta otsikon sanajärjestyksestä sekainen :)

Juu noita kuudenkympin köröttelijoitä ei pitäisi olla ollenkaan motarilla, mut ei niitä hullulailla kaahareitakaan. 120 km/hkerkiää aivan varmasti perille.

kyl se nyt vaan täytyy hyväksyä että ukkoskuurossa on aina niitä kuudenkympin köröttelijöitä. ihmisiä on liikkeellä huonoilla renkailla ja ennenkaikkea sellaisia joilla ajokokemus/tuntuma ei riitä arvioimaan suurinta turvallista nopeutta. minä kuuluun noihin jotka mieluummin ajan varmasti turvallista nopeutta kuin lähden kokeilemaan jarrutusmatkan pituutta kaatosateessa kun niin harvoin tulee sateessa ajettua. mutta tähdennettäköön että vasemmalle kaistalle en silloin mene..
minua kyllä hirvittää ne jotka ajavat 120 kmh myös siinä kaatosateessa.

kyl se nyt vaan täytyy hyväksyä että ukkoskuurossa on aina niitä kuudenkympin köröttelijöitä. ihmisiä on liikkeellä huonoilla renkailla ja ennenkaikkea sellaisia joilla ajokokemus/tuntuma ei riitä arvioimaan suurinta turvallista nopeutta. minä kuuluun noihin jotka mieluummin ajan varmasti turvallista nopeutta kuin lähden kokeilemaan jarrutusmatkan pituutta kaatosateessa kun niin harvoin tulee sateessa ajettua. mutta tähdennettäköön että vasemmalle kaistalle en silloin mene..
minua kyllä hirvittää ne jotka ajavat 120 kmh myös siinä kaatosateessa.

Huonoilla renkailla ei pitäis olla edes tiellä. Jösses näitä körötteliöiden koottuja selityksiä

kyllä se nyt vaan niin on, että vaikka tämä apinalaji on keksinyt kuuraketin, niin valtaosa porukasta sitä ei olis tehnyt miljoonassa vuodessakaan. Näillekin kuitenkin on ajokortit annettava, koska yhteiskunta rakentuu autoilun varaan.

Mä en ymmärrä ihmisiä, jotka ei ymmärrä tätä. Luullaan, että tiellä on jotkut missikisat meneillään ja rumat pysykööt kotona. Jos rumat lakkais maksamasta tienhoidosta, niin motarissa olis semmoinen monttu äkkiä mihin uppois missi jos toinenkin.

• Tykkää
Reactions: Huspati Huta

Yhteistyössä