V
vihastunut, raivoissaan
Vieras
Saan n. 3vk päästä soluasunnon eli siis kauaa onneks ei tarvii kärsiä. Meinasin lähteevaan äsken täältä äitin luota kävelee en ees tiiä mihin olisin mennyt. Nimittäin haukkuu kokoajan ja menin puhelimella nauhottaa tota sen haukkumista niin sit se tulee siihen ja työntää.ovenkii sillein et se stnan ovi osuu mun jo valmiiks kipeeseen polveen. Mietin jo oikeesti tekevänitelleni jotai äitin takia. llIhan vaa kiusalaanei aio suostua siihe et pääsisin muuttamaan pois täältä. Tnä oli sossupalaveri jossa päätettiin et aluks muutaan soluun ja eläimet jää tänne. Mut ei se saat a suostua ku ei oo ketää jota haukkua ja arvostella. Hyvä ku vertaa mua siskon exään joka on narsisti ja juoppo. Ku oltiin joskus samas laitoksessa nii hyvä verrata. Sano sitte et ei oo pelkoo että susta juoppo tulis mut muute iha samanlainen. Itehän niitä aaina tyrkyttää. Pitäämun siskoo jotenkii minua arvokkaampana. Aina se sen puolella ollu johtuuu kaite siitä ku se sairastilee syövän 3-vuotiaan vaik tuskin sen pitäs toisen ihmisen arvokkuutta muuttaa.. Kyllä mullakii on ollu aivokuume ja silleen. Käski jälleen painua sinne h.lvettiin. Pyysin autoo lainaks etvoisin mennä sinne. Ei suostunu. sisko onneks sano et kisuli voi muuttaa sen luo, mut en tiiä ottaako ku sen mies oli vhä kielteinen. Pitää silti käyä täällä päivittäin ku eläimet on täällä. Kuen luota niitä noitten huoltoon. Ja äiti sano et siskontytär ei tule mun luoma koskaan käymään ku kuulemma valvotan sitä täällä. Ite sit kuulusteli sitä kokoillan.Mukava ilta taas.