Jotkut teinarit haukku mua läskiksi tänään ja mulla on tosi paha mieli:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surullinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"surullinen"

Vieras
Mä en ole koskaan ollut sinut itseni kanssa ja mulla todella heikko itsetunto. Taustalla on myös syömishäiriötä mm. pakko-oksentelun muotona..
BMI:ni (laskin äsken) on 24, eli olen normaalipainoinen kuitenkin..
Mä otin tämän todella itseeni ja mulla tuntu ihan "suoraan sydämessä" pahalta.
Katkesi shoppailupäivä siihen ja multa tuli kotona itku..

Kävelin siis kauppakeskuksessa teinilauman ohi (oli aamu ja siinä ei ollut muita, joten kyllä ne tarkoittivat minua) ja yksi tyttö niistä sanoi jotakin "kato nyt, onhan toikin läski ja sillä on nahkatakki" ja jatkoi jotakin juttua..toinen sanoi siihen sitten "mä en noin läskinä tollasta takkia pitäisi"..

mitäs pinnariapinoita ne sitten oli... kai sä ymmärrät miksi ne niin toimi? että sillä ei ollu mitään tekemistä sun kanssa?

kun eiköhän asia ollu niin, että mitä laihempaa ihmistä kehtaa sanoa läskiksi, niin sitä parempi on itse...

Tuolla huutelulla tuskin on mitään tekemistä sen oikean painon kanssa. Pitää vaan saada toiselle paha mieli ja korottaa omaa itsetuntoa toisia haukkumalla. Satuit vaan siitä nyt kulkemaan ohi, huutelun kohde olisi voinut olla kuka vain.

Kuten joku tuolla ylempänä mainitsi, teinit tunutuvat pitävän kaikkia yli 40 kiloisia lihavina. Olisit mennyt sanomaan, että ei kannata avata sitä turpaa ollenkaan niin kauan, kunnes on oppinut vähän käytöstapoja.

Harmi, ettei niiden lasten vanhemmat olleet siinä paikalla. Niille olisi myös voinut mainita, että opettaisivat lapsilleen edes alkeellisimmat käytöstavat, että olisi edes jotain mahdollisuksia parjätä tässä maailmassa.

Muutenkin noiden teinien kommentointiin tulee suhtautua tietyllä tavalla, ei turhan vakavasti; aika paljon voi antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Hali! Mulle olis käyny varmaan ihan samoin, että itku olis tullut. Teinit on niin julmia, vaikka järjellä sen tajuaakin, että ne jutut on aivan järjettömiä ja ala-arvoisia. Toivottavasti tuommoinen ikävä välikohtaus unohtuu mielestä pian!

Niin, teinit on teinejä ja heidän mielestään kaikki yli 50-kiloiset ovat läskejä, antaa olla. Mut voihan se olla, että he luulivat, että et kuule ja ihan vilpittömästi näytit "läskiltä" heidän silmissään, ja eihän asia varsinaisesti koskenut sua. Bmi kuitenkin 24, niin olethan sä vähän pehmeä. Itse en jaksaisi välittää.

Kyllä mullekin olis tullut tosi paha mieli. Muistan kun itse olin teini, mua haukuttiin aina läskiksi, vaikka olin ihan normaalipainoinen. Se jätti ikuiset traumat, puhkesi syömishäiriö, paniikkihäiriö yms. Ne oli sellaisia teinejä itse, että ihan luut kolisivat, ja mitä laihempi sen parempi. Pojatkin tykkäsi sellaisista tytöistä. Näin siis 80- ja 90-luvuilla.

Yhteistyössä