Jouduin ehkä seksuaalisen häirinnän kohteeksi tänään..

Kotona Kirves Kädessä

Aktiivinen jäsen
08.04.2007
30 102
1
36
Tai en mä tiedä, mitä se oli. Olin töissä, ja paidanhelma oli noussu housujen päältä, että ihoa näkyi n. 1,5cm.

En ollu huomannu, ja sitten siihen tuli yks työkaveri, kysyi eikö mun oo kylmä? Olin ihan hoomoilasena, kun ihan lämmin mun oli, sanoin, että ei oo kylmä, niin se silitti mun paljasta ihoa, ja sanoi, et aattelin vaan :x :x :o :o

Vastasin vaan, et pitää makkaraa tuulettaa, ja lähdin pois. Osannu siinä tilanteessa sanoa mitään napakkaa, tuli niin puskista.

no ei toi mitään, mä olin vessassa kusella ja työkaveri hyökkäs samaan koppiin(en jaksa laittaa ovee lukkoon, eikä ole erikseen miesten vessaa), pakko oli sanoa sille että ei tarvii ravistaa, osaan itekkin... :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
no ei toi mitään, mä olin vessassa kusella ja työkaveri hyökkäs samaan koppiin(en jaksa laittaa ovee lukkoon, eikä ole erikseen miesten vessaa), pakko oli sanoa sille että ei tarvii ravistaa, osaan itekkin... :attn:

Miksi sä et laita ovea lukkoon? Mistä joku voi tietää, ootko sä siellä?

mielestä sä sanoit aika nasevasti. Mutta tietty tuommoset on ikäviä juttuja, etenkin siksi, että ne jäävät aina vaivaamaan toista osapuolta, tässä tapauksessa sinua. Sä jossittelet pitkän aikaa miettien, mitä se mahto tarkoittaa vai tarkoittiko mitään. Jos tuommonen toistuu, niin sitten kyllä sanot vähän enemmänkin nasevasti!

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

en mä laita lukkoon kotonakaan, en edes kiinni..
kyllä mä ainakin katon ensin että onko kopissa ketään ennenkö syöksyn sisälle :D
no ei sentään, kyllä töissä on yleensä ovi lukossa, silläkertaa vaan unohtu.
oli vaan toisen ilme tallentamisen arvonen mun sanojen jälkeen :laugh: ei vaan ollu kameraa...

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja ¨hmm:
jos tuo luokitellaan häirinnäksi, niin jestas, mullahan on joka päivä syytä tehdä valitus. :o

No en mä tiedä, mitä tuo oli. Ei mulla ole kyllä tapana kosketella tyäkavereideni paljasta ihoa.

Ei toi nyt ainakaan asiallista ole. Koskea toista tolleen.

en mä laita lukkoon kotonakaan, en edes kiinni..
kyllä mä ainakin katon ensin että onko kopissa ketään ennenkö syöksyn sisälle :D
no ei sentään, kyllä töissä on yleensä ovi lukossa, silläkertaa vaan unohtu.
oli vaan toisen ilme tallentamisen arvonen mun sanojen jälkeen :laugh: ei vaan ollu kameraa...

Niin mut jos se ei nähny sua ku säntäs? saatto olla, et sillä oli vaikka jo myyrä tulossa.

mikä ihmeen myyrä :o
eikä sillä mikään kiire ollu kun jäi siihen oven ulkopuolelle höpöttämään ja ootteleen vuoroonsa, toinenkin vessa olis ollu käytössä...

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja ¨hmm:
jos tuo luokitellaan häirinnäksi, niin jestas, mullahan on joka päivä syytä tehdä valitus. :o

No en mä tiedä, mitä tuo oli. Ei mulla ole kyllä tapana kosketella tyäkavereideni paljasta ihoa.

Toi on just niitä rajatapaus juttuja. Jos ei siihen heti kuittaa jotain tilanteeseen sopivaa ja sillä "mitätöi" sitä sopimattomuutta jää se vaivaamaan. Eihän se kuittaaminen sitä sopimattomuutta poista, mutta jos siihen reagoi jotenkin muuten, niin voi tulla hankala olo ite kullekin.

Se työkaveri teki sopimattomasti, ei mitään ongelmaa siinä. Mutta jos sen myöhemmin ottaa vaikka puheeksi, niin tuleeko kärpäsestä härkänen? Ite en tiedä haluaisinko tarttua tuollaiseen asiaan enää myöhemmin. Riippuu paljon asian osatekijöistä ja työpaikasta yleensä.

En haluasi kuiteskaan että kukaan työkaveri minulle tekisi noin. Olisin todella kiusaantunut.

Ei toi nyt ainakaan asiallista ole. Koskea toista tolleen.

Häirintää se ei ehkä ollut, asiatonta kylläkin. En muutenkaan tykkää, että ihmiset koskee muhun. Ei tuo nyt niin paha ollut, kuin yks toinen ukko, joka jatkuvasti halus yhdessä työpaikassa halata. Tuli aina kiinni, kun selkänsä käänsi.

Yhteistyössä