joudun kohtaamaan kauhuni!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hoivoi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hoivoi

Vieras
ens pe olis sitte se magneetti kuvaus.. kirjottelin jo siitä aiemmin mut pointtina se että kammoon kaiken maailman säteilyä (joku oma psygologinen juttu) inhoon liiketunnistimia en vois kuvitellakkaan sellasta kotiini koska siinä on ifrapuna sätelyä ja se osuu muhun jos kävelen sen ohi.. ei mua muuten pelota mut jos joudun yksin huoneeseen missä on sellanen nii ahdistun :) tiiän että kuulostaa hullulta.. sama laser säteiden kans ja magneettikenttien ym näkymättömien säteiden kans mm radioaallot..mikroaallot jne hdistaa jos ne kohdistuis muhun.. ja kaiken huipuks kammoon ahtaita paikkoja ja huom kaikkii tää vaan jos oon yksin sellasessa tilassa missä on joku noista ( ee en pelkää mikroja enkä radioita jne.) mut se mri skanneri on ahdas ja siinä on voimakas magneetti kenttä ja se lähettää radioaaltoja ja siinä menee laser säteitä naamaa pitkin... VOI HELVETTI!!! ei ois pitäny lukee et miten se toimii!!! ja en voi ottaa sitä esilääkitystä ku illalla olis juhlat tiedossa joista en mielellään haluis olla pois ku 1. en oo päässy oikeen mihinkään lapsen syntymän jälkeen ja muuten kyllä vois jättää väliin mutku kyseessä parhaan ystävämme läxiäiset kun hän muuttaa ulkomaille... ja toisekseen ahdistaa et mitä jos sit löytyyki jotain vaarallista.. en saa nukuttua mitä mä teen ?? :( miten saisin rentouduttua ja nukuttiua saatika sitte miten selviän siitä tutkimuksesta?? ja en muuten oo nukkunu sen jälkeen ku 4h yö unia ku sain tietää siitä tutkimuksesta... :(

Yhteistyössä