Joukkoraiskatuksi tullut teinityttö sai yytteen!! :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :o
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

:o

Vieras
Teini-ikäinen arabityttö ilmoitti joukkoraiskauksesta - Joutui itse syytetyksi esiaviollisesta seksistä
21.05.2010 - 07:41 (20.05.2010 - 21:20) - Kommentit: 8

Abu Dhabissa asuvaa 18-vuotiasta naista syytetään esiaviollisesta seksistä, kertoo The National-verkkolehti. Nainen sai syytteen sen jälkeen, kun hän oli ilmoittanut poliisille joutuneensa joukkoraiskauksen kohteeksi.

Naisen kertoman mukaan raiskaus oli tapahtunut auton takapenkillä.

Syytteen mukaan nainen oli mennyt autoon seksiä varten, koska hän oli mennyt autoon vapaahtoisesti.

Kuusi miestä, joita epäillään raiskauksesta, saivat myös syytteen.

Ihmisoikeusjärjestöt ovat moittineen Abu Dhabia ja muita Arabiemiraatteja naisten oikeuksien polkemisesta.

http://www.aamulehti.fi/uutiset/ulkomaat/teini-ikainen-arabitytto-ilmoitti-joukkoraiskauksesta-joutui-itse-syytetyksi-esiaviollisesta-seksista/179422

Se juttu, jonka mä eilen aiheesta luin, sanoi että tyttö oli ensin harrastanut seksiä vapaaehtoisesti yhden miehen kanssa, jonka jälkeen miehen kaverit olivat tulleet paikalle ja raiskanneet tytön.

Sitä, mikä on totta, en tietenkään tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Suomessa ei tyttö saa syytettä mutta syyllistetään kyllä samasta kuin tätä tyttöä syytetään....

Niin, ja sitten ihmetellään miksi kaikki raiskatut ei tee siitä rikosilmoitusta... :/ Varsinkaan jos ovat sattuneet olemaan humalassa ja/tai vapaaehtoisesti lähteneet toisen matkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Suomessa ei tyttö saa syytettä mutta syyllistetään kyllä samasta kuin tätä tyttöä syytetään....

Niin, ja sitten ihmetellään miksi kaikki raiskatut ei tee siitä rikosilmoitusta... :/ Varsinkaan jos ovat sattuneet olemaan humalassa ja/tai vapaaehtoisesti lähteneet toisen matkaan.

Aivan....

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Se juttu, jonka mä eilen aiheesta luin, sanoi että tyttö oli ensin harrastanut seksiä vapaaehtoisesti yhden miehen kanssa, jonka jälkeen miehen kaverit olivat tulleet paikalle ja raiskanneet tytön.

Sitä, mikä on totta, en tietenkään tiedä.

juu iltalehdes luki noin

Yhdistyneissä Arabiemiirikunnissa 18-vuotias nainen teki rikosilmoituksen raiskauksesta, mutta joutuikin itse syytetyn penkille. Kuutta miestä syytetään oikeuspöytäkirjoissa nimikirjaimilla LH esiintyvän naisen raiskauksesta. Naista puolestaan syytetään avioliiton ulkopuolisesta seksistä.

Nainen ja kaksi miehistä kiistivät syytteet oikeudenkäynnissä Abu Dhabissa tiistaina, The National -lehti kirjoittaa.

Syyttäjien mukaan nainen ja yksi hänen miespuolisista ystävistään, HA, menivät ajelulle miehen autossa toukokuun alussa. Syyttäjät katsovat, että nainen oli tavannut miehen harrastaakseen seksiä, sillä hän oli mennyt autoon vapaaehtoisesti.

Syytteen mukaan HA ja nainen harrastivat seksiä. Tämän jälkeen HA kutsui paikalle viisi ystäväänsä, ja kaikki raiskasivat naisen autossa.

Nainen on ollut vangittuna siitä lähtien, kun hän ilmoitti raiskauksesta poliisille.

IL

Alkuperäinen kirjoittaja aha:
hmm taas näit... 18v TEINItyttö...

Mikäs tulee olemaan rangaistus? Miehet saa korkeintaan sakot. Tyttö kivitetään hengiltä.. Eiks se ole suunnilleen näin?

Silleen se menee. Muslimimaissa mies on kunkku ja nainen jotain kamelin ja aasin väliltä.

Yhteistyössä