Joukkoraiskauksella kehuskelevat matut videolla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Täti Uudeltamaalta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Täti Uudeltamaalta

Vieras
http://mvlehti.net/2016/01/05/matu-...oukkoraiskausta-me-niin-rikoimme-hanet-video/

Tämä on jotain niin kauheata, etten mä pysty edes katsomaan tätä videota. Tästä oli jo pitkät jutut viime yönä, mutta sepä ketju onkin hävinnyt jonnekin jo.

Tällaisia sairaita raiskaajia on nyt koko Eurooppa täynnä. Myös Suomi! Tämä on kauheaa, mutta näistä pitää puhua. Vaikenemalla nämä raiskaukset vain hyväksytään. Asiasta pitää keskustella, jotta ihmiset oikeasti tajuavat miten vaaralliseksi tämä maailmamme on muuttunut. Ehkä silloin saisimme jonkin muutoksenkin aikaiseksi, ehkä sitten päättäjät tajuavat suojella meitä.

http://mvlehti.net/2016/01/05/matu-...oukkoraiskausta-me-niin-rikoimme-hanet-video/

Tämä on jotain niin kauheata, etten mä pysty edes katsomaan tätä videota. Tästä oli jo pitkät jutut viime yönä, mutta sepä ketju onkin hävinnyt jonnekin jo.

Tällaisia sairaita raiskaajia on nyt koko Eurooppa täynnä. Myös Suomi! Tämä on kauheaa, mutta näistä pitää puhua. Vaikenemalla nämä raiskaukset vain hyväksytään. Asiasta pitää keskustella, jotta ihmiset oikeasti tajuavat miten vaaralliseksi tämä maailmamme on muuttunut. Ehkä silloin saisimme jonkin muutoksenkin aikaiseksi, ehkä sitten päättäjät tajuavat suojella meitä.

En oikein luota videon aitouteen, varsinkin kun näkee lähteen. Käännöksestä en osaa sanoa pitääkö paikkaansa. MV-lehti heti haukkuu feministejä! Ei se meidän feministien vika ole jos roistot on vapaalla. Itse olen feministi ja kannatan nimenomaan KOVEMPIA tuomioita raiskauksista Elinkautiset jos kyseinen juttu totta. Luonnollisestikaan en kannata "hallitsematonta" maahanmuuttoa myöskään.
Koko Suomi EI ole täynnä raiskaajia. Kaikki mamut EI ole raiskaajia Se nyt vaan on totuus. Tottakait seksuaalirikokset lisääntyy mamujen myötä, se on totuus, ei sitä kukaan kiistä Mutta kaikki ei ole syyllisiä.

Tuo on niin kuvottavaa ja pistää hiljaiseksi. Mutta pahinta tässä on ettei asiasta voi edes keskustella. Suomessa kun suvakit torppaavat kaiken keskustelun ensimmäiseksi tuomalla esiin että suomalaisetkin raiskaavat, argumentti joka on täysin asiaton tässä yhteydessä eikä anna kenellekään muulle oikeutta raiskata. Ja toinen asia on että on pakko pystyä tunnustamaan että tietyt miehet tietyistä maista raiskaavat enemmän ja pitää pystyä tunnistamaan syy tähän. Eurooppalaiset naiset on uhrattu joidenkin hölmöjen unelmalle. Tälläkin palstalla eilen illalla joku puolusteli näitä ja sanoi että tämän naisen oma syy. Mikä suomalaisia oikein vaivaa kun keskustelu on tätä tasoa?

En oikein luota videon aitouteen, varsinkin kun näkee lähteen. Käännöksestä en osaa sanoa pitääkö paikkaansa. MV-lehti heti haukkuu feministejä! Ei se meidän feministien vika ole jos roistot on vapaalla. Itse olen feministi ja kannatan nimenomaan KOVEMPIA tuomioita raiskauksista Elinkautiset jos kyseinen juttu totta. Luonnollisestikaan en kannata "hallitsematonta" maahanmuuttoa myöskään.
Koko Suomi EI ole täynnä raiskaajia. Kaikki mamut EI ole raiskaajia Se nyt vaan on totuus. Tottakait seksuaalirikokset lisääntyy mamujen myötä, se on totuus, ei sitä kukaan kiistä Mutta kaikki ei ole syyllisiä.

Nii että sun mielestä se on meidän tehtävä erotella jyvät akanoista?

Kyllä se on niin, että mä kierrän ihan jokaisen matun kaukaa, en jää kyselemään et "ooks sää just se kiltti"

Kyllä ihan jokainen matu on mun silmissä raiskari, kunnes toisin todistetaan.

Ja luulen et näin on muillakin. Sun pitää olla äärettömän tyhmä, jos uskot tuohon sepustukseen itsekkään. Sillä raiskaaminen kuuluu niiden uskontoon. Tätähän sun on vitun vaikea painaa sinne kalloosi ja teidän suvakeiden.

Mutta raha puhuu raha puhuu.. :rolleyes:

:rolleyes::rolleyes::rolleyes::eek: