Joulu G: Miten ja missä vietätte Joulun...?

28.05.2004
912
0
16
Kanta-Häme
viellä muutama päivä sitten luulin,että olisimme aaton kotona,mutta sunnuntaina anopilla käydessä hän sanoi,että jos haluaisimme tulla sinne,kun nyt ollut pari Joulua välissä,hän paremmassa kunnossa,niin jaksaa laittaa,mikäs siinä kyllä se meille sopii,saa mennä valmiiseen pöytään,eikä tarvi kotiin pahemmin ostaa sitten jouluruokia,kun ei ne meillä kovinhyvin tee kauppansakkaan,eli aattona anopille ja siellä sitten lahjat jaetaan,en tiedä viellä tuleeko pukki,sitten kai viimistään Tapanina äidilleni kahville. :xmas: Niin emme ole yötä anopilla,vaan kotiin sitten ajellaan,kun ei ole matkaan kuin 70km/suunta. :xmas:

Me ollaan kotona jouluaattona ja joko joulupäivänä tai tapanina äidilleni. Aatoksikin sinne kyllä pyydettiin, mutta kotijoulu on niin ihana, saa tehdä kaiken omaan tahtiin. :)

Me ajellaan paikasta a paikkaan b :) Aattona mennään päivällä miehen vanhempien luo syömään, lapset saa siellä tontun jättämät lahjat...Sit illaksi mennään mun vanhempien luo, saunotaa ja ootetaan joulupukkia...pukin jälkeen tullaan kotiin ja ylläripylläri, lahjat oottaa kuusen alla :D
Joulupäivänä taas mun vanhemmille syömään, tapaninpäivästä ei oo vielä varmuutta.

Ehdottomasti kotona, nykyisen ukkelin kanssa eka joulu sillei että lapset mulla, viime jouluna oltiin kyllä yhessä mutta lapset olivat isällään. En tiedä meneekö anopilla pasmat sekasin kun ei mies lähde aamulla kaikkien kanssa aamupuurolle mummulaan eikä mennä edes syömään sinne . PISTE . en suostu edes harkitsemaan että aatto jossain muualla,haluan kotijoulun, aamupuuroineen, kävelyineen jne. HArvoin vaadin mitään ja joulua vietetään nyt niin kuin äiti vaimoke sanoo, se on mulle se paras lahja, olla yhdessä ja nauttia joulusta ja katsella lasten touhua :D :kieh:

muoks.eikä olisi kyllä pitkät väli matkat, kaikki tässä alle 15 km säteellä, mutta kun ei. minä haluan joulurauhan meille, ei mitään vekslaamista, kiitos :xmas:

Koko joulu ollaan rauhassa perheen kesken. Meillä käy vieraita, mutta itse ei lähdetä minnekään. Aattona meillä on ruokavieraina äitini, joulupäivänä ystäväni ja hänen lapsensa, Tapaninpäivänä mieheni vanhemmat.

Jaa-a. Siinäpä se kysymys.
Mulla ois jo selvät sävelet asian suhteen mutta anoppi pistää kapuloita rattaisiin.
Soittelee joka päivä, on keksinyt muka jotain uutta, tehdäänkin näin ja näin.
Väkisin meinaa puskea tänne meille, vaikken halua. Ukko yrittää vääntää jonkunlaista
kompromissia mut saas nähdä kuinka käy! Itse haluan viettää joulun oman perheen parissa, en itseään täynnä olevan anopin kanssa joka ei edes syö/tee jouluruokia...

Mieluiten olisin kotona rauhassa oman perheeni kanssa, mutta mies ja lapset haraa vastaan ;) anoppilaan siis tiemme käy no on ihan ok mukava anoppi ei oo ilkeä.
joulupäivänä iskän luo syömään
tapanina äidille kahville

Alkuperäinen kirjoittaja witchi:
Mieluiten olisin kotona rauhassa oman perheeni kanssa, mutta mies ja lapset haraa vastaan ;) anoppilaan siis tiemme käy no on ihan ok mukava anoppi ei oo ilkeä.
joulupäivänä iskän luo syömään
tapanina äidille kahville

No pistä hanttiin, vaikka omakin anoppi ok, niin en minä hänen kanssaa joulua halua viettää, hui..pelkkä ajatuskin jossain muualla joulu kuin kotona. Olisi orpo joulu... =)

Yhteistyössä