V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Meillä exä tuli ja iski munan pöytään. PAM! Siihen loppui nyksän jodlaus.
Suomessa edes kaupassa munat eivät ole jääkaapissa. Leivän on jopa parempi olla jääkaapissa, varsinkin jos se menee sieltä suoraan paahtimeen,
Munat eivät ole kaupassa säästösyistä kylmätiloissa. Sähkö maksaa, samoin kylmäkalusteet. Kaupoissa on lisäksi viileämpää kuin kotioloissa.
Meillä munat on jääkaapissa lämpimimmässä osassa ja säilyvät hyvinä pitkään päiväyksen yli.
Korjaus: Munat OVAT kaupassa säästösyistä kylmätiloissa.
Korjaus: Munat OVAT kaupassa säästösyistä kylmätiloissa.[/
Pannulla?Arvaappa missä mun munat ovat.
Vasemmassa lahkeessa, velttona?Arvaappa missä mun munat ovat.
Velttona on, ku kaikki mun sussut säkkäs mut samaan aikaan, kaikki kolme.Vasemmassa lahkeessa, velttona?![]()
No voi, sepä ikävää...kuinka ne nyt silleen?Velttona on, ku kaikki mun sussut säkkäs mut samaan aikaan, kaikki kolme.
Ne vissiin tunsi toinen toisensa.No voi, sepä ikävää...kuinka ne nyt silleen?
Entä jos hommaisit vaan sen yhen? Sanovat että yhessäkin on tarpeeks kestämistä miehelle niin miksi ehdoin tahdoin hommata lisää?Ne vissiin tunsi toinen toisensa.
Ens kerralla hommaan nelija hellua ja katon etteivät tunne toisiaan.
Asiasta toiseen, tunteekohan kukaan tuota meidän Softya?
Softy on ihana.Entä jos hommaisit vaan sen yhen? Sanovat että yhessäkin on tarpeeks kestämistä miehelle niin miksi ehdoin tahdoin hommata lisää?Sitä paitsi et särje sitten sydämiä kun et juokse joka helman perässä.
Softy on niin ihana, että sitä et kiusaa ainakaan!![]()