Joulua rakastavia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mutsis on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mutsis on

Uusi jäsen
15.11.2007
15
0
1
Täällä eräs joka rakastaa joulua yli kaiken,kaikki mukaan kyselyyn...

Mikä tekee joulun kotiinne?
Minkälaisia perinteitä teillä on?
Missä vietätte joulun?Miten hoidatte sukuloimisen?
Mitä joulupöydässä?
Millon laitatte joulukoristeet?
Tiedättekö jotain kivoja jouluaiheisia linkkejä?

minä olen aina rakastanut joulua... mulle ei se määrä vaan laatu, eli koristeetki sopivasti, ei mitää joka tuutista ulos tulevia tonttuja, ym... joulukuusi, musiikki, ruoka, perhe, ystävät tekee mulle joulun...

meillä aloitetaan hyvis ajoin.. valot täs pian laitetaan (ollaan jo myöhässä :xmas: ), aletaa leipoo pakkaseen, jne pikku hiljaa hyvis ajoin, ettei jouluna stressiä ja kiirettä...

joulupöydässä laatikot, kinkku (vaik itse en syö ), pottua, rosollia, kaikkea!! piparia ja torttua, kakkua......

joulua vietetään mun vanhempien luona.. sukulaisia ja ystäviä nähään joulun aikaan paljon.. joko ne tulee mun vanhemmille tai me koko lössi jonnekki... vuorotellen :xmas:

- siisti koti, kynttilät, jouluvalot, jouluverhot, piparitalo, joulumusiikki, puhtaat matot, kuusi, hyvä ruoka, lasten ilo ja jännitys :heart: perhe ja suku koolla
- aamulla riisipuuro ja rusinasoppaa, lapset kattoo lastenohjelmia.. äiti liittyy seuraan lumiukon ajaksi, kuusen koristelu, aamupäivällä haudoille kynttilät, sauna, jouluruoka ja ruuan jälkeen tulee pukki, iltasella juodaan joulukahvit ja lapset leikkii lahjoillaan.. yleensä kotiin kokoontuu miehen veli perheineen, mummut ja pappa, isomummu
Missä vietätte joulun?Miten hoidatte sukuloimisen?
- joulua on vietetty aina meillä, meille tulee sukulaisia vaihtelevilla kokoonpanoilla jouluksi.. joulupäivänä vieraillaan mun sisarusten luona sekä mun puolen mummuloissa ja sit tapanina miehen sisarusten luona ja mummuloissa
Mitä joulupöydässä?
- perinteiset jouluruuat, lisänä parafait kakkua
- joulukoristeet joskus 20-22 pv, ja kuusi koristellaan aattona

http://www.ilmainen.info/joulu.html ja jouluradio.fi

Joulukalenterit ja joulukoristeet, piparkakkutalo

Haudalla käynti anopin kanssa on uusi perinne. Lumiukko on pakko katsoa telkkarista.

Missä vietätte joulun?
Anoppilassa

Miten hoidatte sukuloimisen?
Käyn äidilläni ja siskollani vasta joulupyhien jälkeen

Mitä joulupöydässä?
Mandariineja, pähkinöitä, rusinoita, torttuja, suklaata, karkkia, kinkku, laatikot (myös maksalaatikko), karjalanpaisti häränhännillä, rosolli, salaatti, piparit, joululeipä. Tässä tärkeimmät

Marraskuun lopulla, joulukuun alussa yleensä. Kranssi jo aiemmin.

En itse asiassa

En erityisemmin rakasta joulua, mutta vastaan kuitenkin =)

Mikä tekee joulun kotiinne? Joulukuusi
Minkälaisia perinteitä teillä on? No se joulukuusi
Missä vietätte joulun?Miten hoidatte sukuloimisen? Sen kun taas tietäisi. Eiköhän se viimeistään aattoaamuna selviä.
Mitä joulupöydässä? Riippuu siitä, missä ollaan. Varmaan ne ihan perinteiset nasuvainaasta laatikoihin.
Millon laitatte joulukoristeet? Aikaisintaan joulukuun alussa, yleensä vasta jouluviikolla. Jos laitan lainkaan.
Tiedättekö jotain kivoja jouluaiheisia linkkejä? Netti on niitä varmaan pullollaan, mutta en ole lähiaikoina etsinyt.

Uusimmat

Yhteistyössä