Jouluhan siis jo lähestyy!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ticotico
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ticotico

Aktiivinen jäsen
21.12.2007
2 664
0
36
Ja mulla on AINAINEN ongelma että mitä ostan toiselle puoliskolleni lahjax :| ...
Yleensä käy niin et innostun siiitä lahjasta ihan hirmusti minkä ostin ja sit pari päivää ennen aattoo tulee sellanen olo et ei tuo oo nii alkuunkaan hyvä juttu. Ja se epäilys on aivan hirveetä, ku miettii vaan et tykkääkö se siittä vai ei. Vaikka nuinhan ei sais ajatella laisinkaan.
Mies kyllä sanoo joka kerta että ajatushan se on tärkein... :)

Apua...

Alkuperäinen kirjoittaja Greetta:
Mä taidan ostaa ukolle kellon jos vaan rahnat riittää. Olen ostanut joskus vaan kalsareita ja jotain pientä ja ihan tyytyväinen on ollut.

mulla ollu kans tapana ostaa kalsonkeja, mutta aina pitää puketissa olla myös jotain erikoistakin... Muttä mitä tälle vuodelle?

Siis herkkuruoat teen ja siinä on aikuisille lahjaa yllin kyllin. Vuokraamme myös joulunviettopaikaksi maalaistalon, että ne on ne meidän vanhempien lahjat..

mitähän sitä ite ostais miehelle :( sillä on jo kaikkea, ja kaikki mitä se haluaa (tai siis mitä aikoo ostaa/on miettinyt ostavansa) on niin kallista että mulla ei mitenkään vois olla rahaa ostaa sitä. Ja jos minä ostan vaikka sille jonkun vaatteen niin se pitää sitä kyllä kohteliaisuudesta jonkin aikaa, mutta kun aika on ohittanut kohteliaisuusrajan niin se käy vaivihkaa ostamassa itselle sen tuotteen mitä oli halunnut (joka on yleensä h*lvetisti kalliimpi kun mun ostama vastaava)

Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:
Me ollaan sovittu, että tänä vuonna ei osteta toisillemme. Riittää, kun lapset saa ja koti on joulunen ja joulupöytä notkuu :p

Toi oliskin muuten ihan hyvä järjestely, mut ei onnistu multa... ku pakko saada ostaa jotain... Äiti on monena vuonna pyytäny et ei saa ostaa mitää, mut aina on systereitten kanssa ostettu

Mun mies tykkää enempi tälläsistä "elämyslahjoista" eli esim konserttiliput suosikkibändiä katsomaan, leffaliput, risteily, hotelliyö tms. Kyllä sitten tulee ostettua jotain tavaraakin ja niissä ei oo paljon tarvinu miettiä: pleikkapelejä tai vaatteita niin se on tyytyväinen :)

Tehkää yhteinen päätös, ettette osta toisillenne mitään.

Pääsette huomattavasti vähemmällä ja täälläkin on muutama "mies osti minulle sauvasekoittimen joululahjaksi, potuttaa"-aloitus vähemmän :) .

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Tehkää yhteinen päätös, ettette osta toisillenne mitään.

Pääsette huomattavasti vähemmällä ja täälläkin on muutama "mies osti minulle sauvasekoittimen joululahjaksi, potuttaa"-aloitus vähemmän :) .

mä ainakin tarttiisin sauvasekoitinta :laugh: :laugh: