Hae Anna.fi-sivustolta

Joulukuun ajatukset 2008

Viestiketju osiossa 'Lapsettomuus' , käynnistäjänä Anna.., 01.12.2008.

1. Säde-82 Vierailija

Toivottavasti keijun uimarit on päässeet touhuamaan siellä! ;) Meillä menee sit varmaan aika samoissa kierto nyt kun tänä aamuna sain ovistestistä plussan, eli menkat odotettavissa sitten "kivasti" jouluksi. On muuten nipistelly mahaa kunnolla tää ovisaika.

Mulla oli niitä digitaalisia ovistestejä ja tavallisia halpoja liuskoja kun halusin kokeilla miltä se liuskan viiva näyttää jos digitaainen näyttää plussaa, ettei sitten jatkossa tarvi niitä kalliita turhaa ostaa. Ei siitä viivasta erehtyä voinu kun plussas, eli selviää jatkossa noilla liuskoillakin, toivottavasti vaan niitä ei tarvis kovin kauaa..

Aika jännä etteivät ultranneet ollenkaan, olishan se ollu varmaan kiva tietää mikä tilanne siellä on.

2. pimmu. Vierailija

Keijuliini, ei multakaan enää inssi kerralla ultrattu. Sen verran tosta päältä, ku en tajunnut juoda ennen sitä. Mutta kohtu oli hyvällä mallilla joten ei tarvinnut odottaa pissahätää.
    Harmi, ettei mennyt suunnitelmien mukaan, mutta pääasia, että simpat sisällä. Ja jos sulla kohdunkaula vuotaa, niin tuskin se vaikuttaa kohtuun asti. En usko että simpat sieltä pois pääsisi.
    Kiva, että pääset piinailemaan mun kanssa!! Onnea matkaan meille kummallekkin! Hali

3. Hilma77 Vierailija

Perjantaita!

Hienoa, että Säden munikset on kasvaneet. Nyt vaan peitot heilumaan ;) Kovasti pidän peukkuja bd bd

Ja Keijun uimareille suotuisia aaltoja! Toivon, että pääsevät maaliin!

Tänne ei mitään ihmeellistä. Tämä kierto vielä ja 29. päivä lääkärille. Kaikenkaikkiaan huono päivä tuo 29. koska silloin on noita vuoden vaihteen kiireitä, mutta aion kuitenkin ehtiä.

Tsemppiä ja hyvää viikonloppua kaikille!

4. Minni_ Vierailija

Onpas hiljaista, mutta hyvä että Säden munasarjoissa tapahtuu jotain :)

Mä ainakin vuosin alkionsiirron jälkeen pikkasen molemmilla kerroilla. Se vuoto ei siis ollut perus "menkkavuotoa" jossa kohdun limakalvo rupeaa poistumaan, vaan kuulemma ihan siitä että siellä kohdunsuulla ronkittiin. En tiedä voisko inssin jälkeinen pieni vuoto johtua samasta.

Mä oon vieläkin ihan räkäinen, ärsyttävää tällanen flunssa.

Ja huomenna ois pienen sukulaisprinsessan 2-vuotissynttärit... blaaaaah.

5. Säde-82 Vierailija

Onpa täällä tosiaan hiljaista. Ovisaika käytettiin kyllä hyvin hyväksi, siitä ei nyt ainakaan ole kiinni, me ollaan tehty parhaamme ja kaikkemme, enemmän kuin missään muussa yrityskierrossa ikinä. :) En vaan oikeasti jaksa uskoa, että tärppäis ihan "näin helposti" tai ollenkaan. Plussa olis jotain niin käsittämättömän hienoa, yhtäkuin lottovoitto, etten jaksa valitettavasti uskoa siihen. :(

Tänään töissä tuli yhteistyökumppanilta joulutervehdys: Olemme lahjoittaneet kaikki joululahjavaramme mielenterveystyön hyväksi tms. Eli siis mitään me ei saatu niiltä.. :( Hyvähän se tietty et meidän osuus hyväntekeväisyyteen on maksettu, enkä vähättele sitä ollenkaan, päinvastoin, MUTTA edes se konvehtirasia olisi ollut enemmän kuin paikallaan tällaiselle herkkusuulle! =)

Mies on tänä iltana pikkujouluissa, mie aattelin hakea pizzaa ja suklaakonvehteja ja viettää löhöillan telkkarin äärellä koira kainalossa. Tänään anoin töistä "pitkän joulun" eli vapaata on tiedossa jouluaatosta uuteen vuoteen!

6. pimmu. Vierailija

Minnuille jaksuja synttäreille ja pikaista paranemista!!

Toivottavasti Sädellä oli onnistunut koti-ilta koiruuden kanssa!

Tänne ei uutta. Piinistellään. Toivo on kova, mutta katsotaan mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään.

Hyvää viikonloppua kaikille!

Pimmis pp5.. Aika sen kun matelee..

7. Säde-82 Vierailija

Juu, koti-ilta oli oikein mukava, seuraava aamu ei niinkään. Heräsin jostain syystä kuuden maissa ja huomasin, ettei se mies ookkaan tullu kotiin. Aattelin sit siinä, et kyllä se nyt ihan kohta tulee, mutta eipä tullu. Aloin jo tosissaan huolestumaan, kun yritin soittaa niin ei vastannu. Enkä sit saanu enää unta, kun tietysti tapani mukaan ajattelin kaikkea hirveää mitä on voinut sattua ja soitin ties kuinka monta kertaa. Viimein sain sen kiinni ja oli sit jääny kaverilleen yöksi ja oli yrittäny tekstariaki mulle lähettää, mutta enpä minä koskaan sitä viestiä saanut.. Hitto mitkä sydämen tykytykset sain! No, jos jotain hyvääki tuosta niin ainaki se, että muistaa taas arvostaa sitä, että mulla on se. Ehdin kuitenki jo kelailemaan ties mitä puukotus- ryöstöjuttuja yms.. aamulla, koska ei todellakaan oo ton tapaista jäädä ilmoittamatta mihinkään.

Totta tuo, että aika matelee.. Mutta vielä paskempaa on se, että mun menkkojen pitäis alkaa oviksesta päätellen joko jouluaattona tai-päivänä. Eli voi olla taas aika huonot fiilikset sillon, kun kyllähän sitä nyt kuitenki salaa jossain sopukassa toivoo, että oliski tärpänny vaikka järki yrittääki kovaan ääneen toitottaa, ettei mitään turhia toiveita kannata elätellä. Oviksen jälkeen on muutenki sattunu mahaan jotenki kummasti, alko sillon ku oli se ovisaika ja helpotti sen jälkeen kyllä, mutta ei kokonaan.

8. Minni_ Vierailija

Säde, toivotaan että saisit kaikista ihanimman joululahjan... ! Toi on hirveetä olla huolissaan miehestä joka ei oo tullu kotiin jos ei saa yhteyttä. Mun mies raukka ei oo ryypännyt puoleen vuoteen, mutta saa kyllä mun puolesta luvan uutena vuotena, vaikka se pikkuriikkisen vaikuttaiskin simppoihin, jos haluaa. (sen simpat on niin huonot että klinikalta sanoi että kannattaa pitää huolta niistä muutamista mitä on eikä juoda)

Voi vitsi kun Pimmun aika matelee...

Mä oon vieläkin flunssassa ja yskin puolet yöstä pitäen miehenkin hereillä... Aika ärhäköitä tauteja noista pikkulapsista näköjään saa kun ne käy tarhassa... (miehen veli perheineen oli viikko sit käymässä ja ne lapset oli molemmat flunssassa)

Ai niin mä olin perjantaina työhaastattelussa, ihan firman sisällä. Tällä viikolla selviää miten käy, ilmeisesti pääsin ainakin toiselle haastattelukierrokselle :)

9. Hilma77 Vierailija

Hei taas!

Säteellä hieman kurja herätys. Hyvä, ettei mitään vakavampaa. Kurjasti sulla sattuu nuo kiertopäivät, jaksamis haleja!

Täällä ovis ilmeisesti oli perjantaina (?) ja sitä ennen ja jälkeen on kyllä touhuttu, mutta eipä se ole ennenkään toiminut, joten ihan hirmuisesti en jaksa toivoa. Mulla menee tämä kierto samassa kalenteripäivien kanssa, joten joulun saa ottaa rauhallisesti. Vasta pyhien jälkeen hermostun ;)

Koska täällä on niin hiljaista, niin pieni kysely! Eli oletteko jo ostaneet kaikki joululahjat? Mulla on vielä muutamalle ostamatta, koska en jaksanut viikonloppuna jonotella - menen viikolla, kun on hieman hiljaisempaa.

10. angsteri Vierailija

Toivottavasti Pimmu ja Keiju saivat nyt maailman mahtavimmat joululahjat!!

Hienoa Minni, toivottavasti nyt saisit haluamasi työn!! Peukkuja!
    Jos ymmärsin oikein, niin sulle tapahtuu seuraavan kerran tammikuussa?

11. pimmu. Vierailija

Maanantaita leidit!

Minnille peukut työhaastattelun puolesta! Ja jaksuja flunssan kouriin *hali*

Säde oli saanut mukavan herätyksen. Meilläkin on pari kertaa noin käynyt ja mäkin kuvitteleen aina kaikki kamaluudet, ja mies saa kyllä joka kerta kuulla kunniansa!

Meillä ei paljoo joululahjoja ostella tänä vuonna, Suomeenkaan en viitti mitään lähettää, ku se on niin pirun kallista. Jotain kivaa haluisin miehelle ostaa, mut en oikein keksi mitä.. Ideoita?

Mikäs keijulliinin tilanne? Tai Annan? Lumisen? Mitä teille kuuluu?

Omaan napaa ei mitn ihmeempiä. Paitsi, et mulle kävi outo juttu tänä aamuna kun heräsin veskiin. Kun menin takas sänkyyn, mulle iski järkky kipu alavatsaan. Ihan kuin kohtu ja munasarjat olisi ollut täynnä lasinsirpaleita (!) ja ne olis siellä hangannut. En oikein tiennyt miten päin olisin ollut, ku teki niin inhottavaa. Sain kuitenkin nukahdettua vïelä uusiks. Toivottavasti ei meinaa mitään pahaa..

Pp 7 hitaasti mutta varmasti. Jooh..

Ai ja Angsterille kiitokset peukuista!

12. Keiju80. Vierailija

Säteellä oli aika järkky herätys. Onneksi loppu hyvin kaikki hyvin :) Mun mies on tehyt tuollaista muutaman kerran joskus opiskeluaikoina ja kyllä sitä säikähtää ihan pirusti, jos toinen ei ole vielä aamullakaan kotona.

Hui, jännä kipuilukohtaus Pimmulla! Ettei vain olisi jotain kiinnittymistä...? Ajoitus sopis ainakin täydellisesti. bd bd sille :) Vai miehelle lahjaideoita kaipailit. Hmm, ne on aina pahoja... Mä ostin mun miehelle urheilukerraston ja yhden kirjan. Vähän tylsää joo, mutta molemmat oli toivottuja.

Muuten on joululahjat kunnossa. Pari pitää vielä käydä ostamassa, mutta mietittynä on.

Minnille peukkuja haastikseen ja paranemisia! Lapsilta ne pahimmat taudit vissiin tulee. Ja täällä me vaan haaveillaan moisista taudinkantajista ;)

Täälläkin ollaan karmean flunssan kourissa, taas... Tuntuu, että olen koko syksyn vain sairastellut. Tuskin tuolla masussa mikään pystyy edes kiinnittymään, kun yskin koko ajan :( :( :( Eikä muutenkaan ole oireen oiretta ilmaantunut. Täytyy varmaan testata jo ennen joulua, että pääsee pahimman masiksen yli, vaikka testipäivä oliskin virallisesti aattona.

13. Säde-82 Vierailija

Toivottavasti pimmun mahakipu enteilis jotain hyvää..! ;)

Eilen kaverilta tuli tekstari, kyseli kuulumisia jne.. Kirjotin jo sille vastauksen, et ollaan käyty lapsettomuusklinikalla jne jne.. Mut sitte pyyhin kuitenki kaikki pois ja päätinkin jättää "toiseen kertaan" ja kirjottelin vaan, et eipä ihmeitä, mietitään mitä tehtäis jouluna yms..

Eilen hain myös postin jonka mukana tuli kutsu serkun vauvan ristiäisiin oikeen kuva kera. He menivät naimisiin sillon ku me oltiin jo hyvän aikaa yritelty raskautua eikä sillo viel ollu raskaana, heillä ilmeisesti nappas aika nopsaa, onnelliset. Mutta enpä oo ristiäisiin menossa jo ihan välimatkankin takia, enkä varmaan muutenkaan, koska muuten ei olla missään tekemisissä keskenämme, senki takia vähän ihmettelin miksi ihmeessä mulle oli kutsu laitettu. Todennäköisesti sen takia, että on meille esimerkkiä minkälainen pitäisi saada aikaan, ihan kun me ei tiedettäis.. :/

Joululahjat on huonolla mallilla. Kummitytölle ostin bratzin. Enkä tiedä tuhlaanko rahojani kenenkään muun lahjaan, se oli se tärkein. Ja no miehelle nyt jostain ostan, mutta siihenpä se taitaa jäädä. Mulla meni oikeasti ensimmäistä kertaae elämässäni hermot eilen Jumbossa. Siellä oli niin pirusti porukkaa ja kun jonotin kassalle ties kuinka kauan, niin sit ku ois mun vuoro, niin sanottiinki, et sori, tällä kassalla ei paketoida ollenkaan, mee toiseen jonoon. Ja mulla sellanen lasikippo kädessä, et ilman paketointia olis menny varmaan tuhannen päreiksi. Siinä kohtaa tää "päivänsäde" vei kipon paikoilleen ja lähti kotiin. ;)

14. Säde-82 Vierailija

korjaan vielä sen verran edelliseen, eton ne hermot ennenki menneet, mut ei jonottamiseen. :)

15. Minni_ Vierailija

Voi Säde kun oot kipee, mä oon kanssa vielkin vähän flunssassa, mutta enimmäkseen vaan yskin.

Yäk, ristiäiskutsu. Mua on ahdistanut miehen veljen lapsen tulevat ristiäiset loppukeväästä jo varmaan kesästä asti...

Mä ajattelin ostaa miehelle ihan tylsästi lahjakortin Giganttiin, kun se haluaa uuden partakoneen, mutta mä en ota selvää minkälaisen mallin se haluaa. Aina kun näytän kuvaa jossain esitteessä niin se mutristaa naamaa, niin menkööt sitten itse ostamaan... Täytyy keksiä sitten jotain muuta romanttista pientä sivussa.

Mä sain sen työpaikan!!!! :) Vihdoin jotain positiivista tapahtuu, muuten tää vuosi 2008 on ollu kyllä ihan hanurista. Onpahan jotain kivaa odotettavaa alkuvuodelle... :)

16. Neilikka.. Vierailija

Mieletöntä Minni!!! Hurjasti onnea uudesta työpaikasta!!!!! Tosi hieno homma, on se työ kuitenkin niin iso osa elämää, ja on kivaa mennä motivoituneena töihin. Heti tammikuussako aloitat? Onko "aihepiiri" sama kuin tässäkin tehtävässä? Osaatko selittää miten sun työnkuva tulee muuttumaan?

17. Hilma77 Vierailija

Loistavaa, Minni! Onnea uuden työpaikan vuoksi! Se on hurjan tärkeetä, että jaksaa joka päivä innostua työstään.

Kovasti toivon, että joku ilmottaisi hyvä plussa uutisia jouluksi! Pidän peukkuja kaikille, joilla on pieninkin mahdollisuus! bd bd bd

Mikä kumma on kun mun huulet on koko ajan haavoilla? Ei siis suu pielet, vaan huulet! Toki huuleni ovat kuivat, mutta silti! Ärsyttävää! Mutta muuten menee kivasti ;)

18. Säde-82 Vierailija

Onnea minnille työpaikasta!! Itse olen menossa huomenna iltapäivällä taas työhaastatteluun kun tää määräaikasuus alkaa taas vedellä viimesiä kuukausia!

Mulla on ollu siitä oviksesta saakka maha kipee millon mitenki.. Eilen "vihlo" kummasti kun meni nukkumaan, ei oikeen meinannu unta saada, se onneks kesti vaan päivän. :( No, täytyy kysellä sit taas lääkäriltä ku menee seuraavan kerran mistä vois johtua. Endometrioosia pelkään vähän, eikös se voi pahentua clomeilla.. Välillä sattuu selkään, välillä tuntuu kummalta ku nousee istumasta jne.. Hyvin erilaisia vatsatuntemuksia on kyllä clomit tehneet.

Mut menkat taitaa olla kyllä tulossa kun makeen nälkä on taa ihan älytön. Työkaveri anto mulle 100g suklaalevyn kun lähin töistä.. Kotona levystä oli vaan kääreet jäljellä.. ;)

19. Baltsu* Vierailija

Onnittelut Minniliinille! Ja tunnelmallista joulunaikaa kaikille!

20. Minni_ Vierailija

Kiitos onnitteluista :) Työnkuva muuttuu aika lailla -tämä uusi homma on vissiin kaikenlaisia projekteja ja "liiketoiminnan kehitystä vastaamaan enemmän asiakkaiden tarpeita" (?), kai se selviää sitten myöhemmin. Mutta siis kehitellään kaikenlaista, esim. asiakaskirjeitä, tuotteita, jakelukanavia. Kuullostaa ainakin haastavalta, ja musta on kivaa olla mukana tekemässä kaikkea uutta. Kaikenkaikkiaan kuulostaa työltä jossa voin todennäköisesti käyttää enemmän aivojani, kun nyt hommat hoituu rutiinilla. Aloituksesta ei olla vielä sovittu, kun se on firman sisäinen paikka, luulisin että helmikuussa. Se riippuu vähän siitä miten pian mun nykyiseen hommaan saadaan uus tyyppi.

Jos ottavat mut hoitoon tammikuussa, niin helmikuun lopussa pitäis pitää se viikko taas sairaslomaa/lomaa. En vielä tiedä miten esittäisin asian uudelle pomolle, ehkä sanon vaan että meillä on jo varattu loma jota ei voi perua...

Säde, mä oon ihan hirveä suklaahiiri ilman tulevia menkkojakin :) Mä en oo ikinä ymmärtänyt niitä ihmisiä joilla on niin paljon itsekuria että ne voi pitää suklaata kaapissa ja ottaa aina pari palaa kahvin lisäks. Jos mulla on kaapissa makeaa niin se ei siellä kauan pysy :)

Hilma, kannattaa kokeilla Bepanthenia suupieliin, se on monikäyttöistä tavaraa :)

Meillä oli eilen miehen veljen raskaana oleva tyttöystävä kylässä. Ihan mukavasti meni, en ruvennut pillittämään tällä kertaa. Hän kysyi meidän hoitojen aikatauluista, ja kun sanoin että just sillä viikolla kun olin siellä käymässä olin saanut negan ja vielä mua ei otettu uuteen hoitoon, niin hän ymmärsi miksi olin niin itkuherkkä viimeksi kun nähtiin. Hän kertoi että hänen sukulaisensa on saanut alkunsa luovutetulla spermalla, ja sanoi että "edes X:n vaimo saisi olla oikea äiti ja olla raskaana ja synnyttää", verraten sitä adoptioon tai siihen että vauva on tehty molempien sukusoluja. Mulle tuli paha mieli siitä että sanoi tuon "oikea äiti", mutta tiedän että hän ei tarkoittanut pahaa, tarkoitti varmasti "biologinen äiti".

21. angsteri Vierailija

Minniliinille onnittelut työpaikasta!!!!

Erican maili oli tukossa. Pimmulle, Annalle ja Minnille sähköpostit taisi tullakin perille.

22. Säde-82 Vierailija

Työhaastattelu meni päin p:tä.. Hemmetti. Musta varmaan huoku läpi se, että mä en halua lähteä nykyisestä minnekkään! Pitäis itelle vaan takoa se päähän, ettei mulla enää kohta oo siellä töitä ku vakkari palaa takaisin vaan on pakko mennä huonompiin hommiin.. En vaan osaa valehdella, et olisin jotenki älyttömän kiinnostunut tehtävästä. Sanoinki siellä suoraan, et kyllä mä haluan tulevaisuudessakin tehdä mitä nyt teen, enkä sitä mitä nyt hain. Nyt vain ei ole paikkoja auki ja siksi haen tätä paikkaa. Olinpa ainaki rehellinen.. ;)

Minni: Kyllä mieki vedän ihan kiitettävän määrän suklaata muutenki. Ei mullakaan koskaan pariin palaan jää. Ennen menkkoja vaan tulee sellanen pakon omanen tarve mässäilyyn .. :)

Missäs kaikki muut palstalaiset on? Onko kaikki jo niin joulutunnelmissa? :) Mä en vaan pääse niihin joulufiiliksiin millään. Yhä edelleen kaikki (paitsi yks) lahjat ostamatta.. :( Taidan jättää tän joulun väliin. Kun ei kerta huvita niin ei huvita. Ja mä olen kuvitellut aiemmin olevani jouluihminen! :)

23. Minni_ Vierailija

Pimmu... oletko testaillut tänään?

Voihan pee, Säde, sen työhaastattelun kanssa. Mutta jos sä et ollut kiinnostunut siitä työtehtävästä, ehkäpä löydät jotain kivempaa...? Mä en oo palstaillu niin paljon nyt kun ei oo sen kummemmin asiaa, taustailen kyllä ahkerasti. Hoitojen osalta ei tapahdu mitään, ja tuntuu että monet "valitukset" oon valittanut jo aiemmin.

Angsteri, kiitos joulutervehdyksestä! Onpa suloinen vekkuli tuo Nuki :)

Keijulle ja Pimmulle joululahjaa toivoen... (ja tietty muillekin, jos joku muukin testailee ennen joulua, sori jos unohdin)

24. Keiju80. Vierailija

Täälläkin ihan kihistään jännityksestä Pimmun kuulumisia odotellessa... bd vielä!

Mulla ilmaantui yks varma menkkaoire kehiin, eli armoton ketutus. Ärsyttää kaikki mahdollinen, tekisi mieli vain paiskoa tavaroita ja karjua *mrrr*. Ja tämä jatkuva sairastaminen ottaa myös hermoille. Huomenna varmaan pakko taas mennä lääkäriin, kun ei toinenkaan lääkekuuri auta yhtään. Jouluvalmistelut on ihan tekemättä ja joulumieli kadoksissa täälläkin. pah :(

Säteelle tsempit työnhakuun. On se niin viheliäistä hommaa, ja varsinkin, jos sopivia paikkoja ei ole vapaana. Kauanko vielä saat olla täs nykyisessä paikassa?

25. Keiju80. Vierailija

Nyt tuli jo verta lugemömmön seassa, joten se siitä taas. Tyhmää, kun luget on ennen pitänyt vuodon pois niin kauan kun oon niitä käyttänyt. Nyt ei toimi enää nekään :( Kai se on huomenna virallinen nega testattava. Paskanpaskanpaskanpaskanpaska.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri