Hae Anna.fi-sivustolta

Joulukuun ajatukset 2008

Viestiketju osiossa 'Lapsettomuus' , käynnistäjänä Anna.., 01.12.2008.

1. Minni_ Vierailija

Voi paskanpaskanpaska Keiju...! Pidän ihan varovaisesti toista peukkua pystyssä siihen asti kun testaat, mutta ymmärrän että ketuttaa kun tulee vuotoa.

Pimmua edelleen tsempataan!!

2. Lumis Vierailija

Onpa perseestä Keiju :(

Hah ja vielä kerran hah. Meidän maaliskuinen aika on vain keskusteluaika jonka jälkeen jonotetaan uudelleen ivf:ään se 6-8 kk. Voi vittu. Ja tässä se vittumaisin kohta: ivf:n epäonnistuttua palataan aina jonon hännille. Miten teidän muiden sairaaloissanne on käytäntö? Sen tiedän, että Minnillä homma rullannut koko ajan, mutta täällä Suomen kamaralla.

3. Minni_ Vierailija

Täh?! Voiko oikeasti olla noin veemäinen jonotussysteemi? Että jokaisen hoidon välissä olisi ainakin puoli vuotta?? Eihän toi vetele!! Ootko ihan varma Lumis että oot ymmärtänyt oikein, en mä oo tollasesta kuullu ennen..? Voihan perse, jos se tosiaan pitää paikkaansa niin ehkä sun mies haluaa keskustella uudestaan sinne yksityiselle menosta..?

Piiiimmmuuu?

4. Hilma7 Vierailija

Voi hitto, Keiju! Kuinka kurjaa :(

Ja Lumis! Ei voi olla totta tuollainen systeemi! Siis aivan älytöntä odottelua ja jonottelua! Pöh, pöh, pöh.

Täällä istutaan vielä töissä, kuten huomennakin. Mutta sitten on sentään viiden päivän loma! Lauantaina tai sunnuntaina testaan, jos täti ei ehdi ensin. *uh* kun sitä niiin toivoisi kahta viivaa ja niiin tietää, ettei niitä tule :/ Mutta yhtäkaikki, joulu on mielestäni ihanin juhla, joten edes tämä ei sitä pilaa!

5. Lumis Vierailija

Jep, olen ihan varma, että se menee täällä tuolla tavalla. Ihan perseestä. Kyllä se mies varmaan nyt voi uudelleen keskustella asiasta. Mutta käydään kumminkin maaliskuussa ensin siellä lääkärissä ja päätetään sitten, mitä tehdään. Saattaahan se olla, että yrittävät inssiä ensin. Siihen luulisi pääsevän vähän äkempää.

6. Minni_ Vierailija

Voihan pöh, toivotaan että simpat riittäisi inssiin.

Juu nää kaks vikaa työpäivää pitää saada alta pois ja sit on LOMA... Just kun mun flunssa oli menosa pois, niin eikun tänään aamulla taas ollu kurkku kipeä. Mutta onpahan aikaa parannella tammikuun viidenteen asti :)

Ihailtava jouluasenne, Hilma!

7. Brogan* Vierailija

Lumikselle kiitos kortista, oli hauska :) Ja sitten pöh, kuinka voi olla noin typerä systeemi tuon jonotuksen kanssa?? Onkohan se kaikkialla Suomessa samanlaista? :S

Hyvää joulunaikaa toivottelen minäkin jo kaikille!

8. pimmu. Vierailija

Maanantaita!

Arvaatkaas mitä?! Mulla on 7.1 ultra, koska tämä tyttö repäs ja pissi plussan tikkuun!! Tein ekan testin jo lauantaina jolloin viiva oli aika haalea, eilen se oli hiukan vahvempi ja tänään tein kahdella eri merkillä, kumpaankin viiva vaikkei niin vahva kuin kontrolliviiva, mutta ihan selkeä kumminkin. On ihan sairaan epäluuloinen olo.. Eilen olin jo heittänyt kiveen "aivoon" kuten mulla on tapana sanoa, ja tänää tein testin sillä mielellä, ettei siihen viivaa kuitenkaan tule. Mun mieskin oli vessassa ja ekan sekunnin jäkeen sanoi, ettei tä hyvältä näytä, mutta tulihan se viiva sieltä. Ja kyse on sekunneista, et se viiva siihen ilmesty.

Klinikalta sanoivat, että ihan plussa se on (mulla oli puhelimessa kuvat :) ) ja olisin päässyt verikokeeseen jos olisin halunnut, mut enpä mene. Nyt koitetaan katsoa miten edetään, ja tosiaan kahden viikon päästä ultra jos sinne asti tällä kertaa päästäis. Jännittävää. Ja aika lailla pelottaa.. Toivotaan.

Anteeks omanapaisuus. Oon vaan ihmeissäni.

Pimmu pp14

9. Neilikka.. Vierailija

Mieletöntä Pimmu!!! Juuri tällaisia uutisia tulin täältä etsimäänkin. Lujan lujat peukutukset että pieni (vai pienet?) pysyisi matkassa. Teillepä tulikin melkoinen joulu. Pieniä silityksiä masulle täältä!

Keiju, en käynyt vielä tuolla edellisellä sivulla, mutta kommenteistä ymmärsin että vielä ei ollut ehkä teidän vauvan aika. Lämpimät halaukset, vaikka mitäpä se auttaa.

Aivan kaikille onnellista joulunaikaa!

10. Hilma77 Vierailija

Hurjaa Pimmu!! Älyttömästi onnea!! Uskomatonta ja ihanaa :) Aivan ihana joululahja!

11. Minni_ Vierailija

Iiiiiiik, Pimmu!!!!!!! Onneksi olkoon ihan miljoonasti!!! Aivan ihanaa!!!!! Ihan mieletön joululahja, ja tosi ihana piristys meidän ketjuun. Mä oon niiiiiiiiiiiiiin iloinen sun puolesta :) :)

Paljon onnea sulle ja miehellesi, ja paljon tarrasukkia matkaan!!!!!

12. pimmu. Vierailija

Kiitos teille ihanaiset! Mulla on vielä tooosiii epäluuloinen olo tän suhteen, ennenkin on tullut märkkä ratti naamaan muka plussan jälkeen. Mutta se hoitaja sanoi, ettei kemialliset yleensä näy kotitesteissä, eikä viiva todellakaan vahvistuisi. Mutta on ihan ok, välillä menkkaisia kipuiluja, mutta ne kestää pari sekuntia. Ja kuulemma ihan normaalia. Mutta seuraavat kaksi viikkoa eletään epätiedossa. Ultrassa se sitten selviää onko siellä ketään oikeassa paikassa.

Keijulle multakin suuren suuret halit. Mä niin odotin sulta hyviä uutisia. Jaksuja.

13. mminttu* Vierailija

Heiii!
    Mahtavia uutisia Pimmu! Niiin paljon onnea teille!!! Niin mahtavaa ettei sanat riitä :D Nauttikaa nyt joulusta ja pienen pienestä alusta mahassa! <3

Keijulle myös tsemppihalit! Kyllä se sieltä vielä...

14. Pimmulle Vierailija

Kosketti hiljaa enkelin siipi,
    lasta pientä nukkuvaa.

Kimmelsi öisen taivaan tähdet,
    tuuli kuiskasi neuvojaan;

Älä pelkää lapsonen pieni,
    vaikka suuri maailma odottaa.

Enkelin siipien alla
    on turvallista vaeltaa.

(lähde: Positiivarit.fi -> värssyparkki)

Ihan mielettömästi vielä onnea ja tarrasukkia matkaan.
    t. Minniliini

15. Katriina _ Vierailija

Älyttömästi onnea Pimmulle! Mahtava joululahja.

t. Katriina _

16. Erica. Vierailija

Täällä onnenkyyneileitä väännän :) ONNEA Pimmu ihan hurjasti! Arvasin että plussa saadaan, mulla vaan oli niin the tunne :) Onneksi oli tällä kertaa huntsi oikeassa!
    Te olette saaneet joululahjoista ihanimman, ihkuu!! Nyt vaan kovasti tarrasukkia matkaan!

Bamsehali,
    Erica

17. Lumis Vierailija

18. Keiju80. Vierailija

Onnea Pimmu, ihan mieletöntä! Mulla oli kans koko ajan hyvä kutina sun plussan suhteen :)

Täällä ei ole yhtä hyviä uutisia. Testasin negan aamulla ja vuoto sen kun runsastuu, joten se siitä. En tiedä, miten tästä taas noustaan...

Lumis, olipa p*skoja uutisia sielläkin :( Tuota jonon perälle joutumista minäkin pelkään, pitäisi kysyä mikä täällä on systeemi. Toivotaan kuitenkin, että teille onnistuis inssit.

19. Brogan* Vierailija

Hui mitä vanhat silmäni näkevätkään, ONNEA Pimmu ihan älyttömästi! Nyt kaikkea hyvää toivotaan maailman parhaalle joululahjalle! Niin hienoa :D

Ja Minni, mitä mitä, olit saanut uuden työpaikan. Johan sitä ehdittiin odottaa, onnea sinulle myös tosi paljon uusiin haasteisiin.

20. Minni_ Vierailija

Keijulle voimahalit ja lämpimiä ajatuksia... !! Ens kerralla on sun vuoro!!

Kumma miten sitä jaksaa uskoa toisten onnistumiseen ihan eri tavalla kun omaan, mullakin oli tosi hyvä kutina Pimmun puolesta.

Vuosi 2009 SAA LUVAN OLLA meidän vuosi!!!!

21. Erica. Vierailija

Keijulle iso rutistus :( Tää on kyllä ihan syvältä. Pitää vaan yrittää uskoa, että meidänkin vuoro tulee. Voimia sinne! Toi fiilis, kun on just testannut negan, on sanoinkuvaamaton...

Minni, heh, heard that before, niin piti vuoden 2008 olla... ;) Mutta ehkä NYT sitten on meidän vuoro! Pakko olla.

Lumis, ihan käsittämätöntä että joutuu joka kerran jälkeen jonottamaan uudelleen! Eihän tossa ole mitään järkeä :(

22. angsteri Vierailija

Voi ihanaa Pimmu!!!! Kyyneliä täälläkin vuodatetaan!! Saitte ihanan joululahjan!! Voi, et arvaa kuinka onnellinen olen puolestasi!!! Nyt niitä tarrasukkia ihan hemmetin paljon!!!

23. Amilda79 Vierailija

Mielettömästi onnea Pimmulle! Ihanan joululahjan saitte <3

Rauhallista ja stressitöntä joulunaikaan kaikille!

24. Säde-82 Vierailija

Onnea pimmu ihan valtavasti!! Ihan joululahja!!

Keijulle myötätunto halit.. Jäi se paras joululahja saamatta täälläki.. :(

Ahdistaa lähteä sukulaisten luo jouluksi.. Veljen lapset varmasti piristää, mutta kun sitä systeemiä kattoo niin tulee siinä aina tosi surullinen olo, että miksi meille ei voida suoda sitä perhettä .. :( Äsken kävin kaupassa ja huomenna pitäis lähteä vanhempien luo. Mun mahaan sattu niin kovin kaupassa ja alko vituttaa ja surettaan (ja lisäksi meinasin lentää nenälleni kun kompastuin sellasiin ostoskärryihin missä lapsi voi istua edessä) niin päätinki sitte ostaa kinkun sulaamaan kotiin joten katsotaan nyt jaksetaanko ollenkaan lähteä vai jäädäänkö kotiin murehtimaan elämää.. Toivottavasti ens vuosi ja joulu olis vähän iloisempi. Mun joulumieli on jossain huitsin nevadassa, ei maha minkään..

25. Anna.. Vierailija

Superonnittelut Pimmulle ja miehelle, aivan supermahtava juttu!!! :))

Keiju ja Säde, superhalaus, on niin paskaa se nega näin joulun aikaan. :((

Lumis, ihan törkeetä, jos noin on nuo jonot.. En tiedä, miten täällä kylläkään on, mutta käsittääkseni vain kerran jonotetaan ivf-jonossa.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri