Joulukuun vauvat 2009

  • Viestiketjun aloittaja Ellinoora74
  • Ensimmäinen viesti
Ellinoora74
Hei, aika aikaistahan tämä on, mutta olen niin täpinöissäni, että en meinaa nahoissani pysyä. Raskaustesti vahvasti plussaa tänä aamuna. Laskettuaika joulukuun 10.päivä. Yritystä takana puoli vuotta ja viimeisimmässä kierrossa clomit ovulaatio ongelmien takia.

Onko teitä muita joulukkuun odottajia?
 
Vanha assari
Täällä kanssa yksi ilmoittautuu. TEstissä haalea plussa eilen ja tänään, rv 4+2 olis tänään, jos nyt testeihin voi luottaa. Huomenna taas uudestaan, huokaus...

Tää toinen lapsi, esikoinen on 1v 9 kk.
 
JoulukuunTähti
Jännät paikat, perjantaina alko tihuuttaa menkkoja ja mieli laski pohjalukemiin. Tihuutus loppuikin lauantaina ja tänään menen apteekin kautta töihin. Nyt olis 4+5 tai 4+3 =). Pitäkää peukkuja!!!
 
MadNa
heippa! Täällä olisi uusi tulokas jos mukaan pääsee? :)
Itsellä olisi l.a 11.12. Ekaa neuvola aikaa olen tänään varailemassa. Ennestään on jo yksi lapsi, poika -04.

Mitäs Ellulle tuumittiin ensimmäisessä neuvolassa? :)
 
Karpalo82
Heippa kaikki! Täälläkin yksi joululahjan odottaja. Tuossa pääsiäispyhinä plussasin ja 16.12. olis omien laskujen mukaan laskettu aika. Toinen lapsi on tämä, esikoinen täytti juuri vuoden. Tällä hetkellä menossa ilmeisesti vasta 4+6. Toivottavasti pysyy pikkuinen matkassa mukana! :)
 
Monnia
Kävin ultrassa viime viikolla edellisellä viikolla, viikkoja silloin 5+9. Syke näkyi ja etuseinämään oli kiinnittynyt.

Elämäniloa vähentää tämä pahoinvointi. En aluksi uskonut että taas, tämä siis 3. raskaus, saisin kärsiä 3 kuukautta ympärivuorokautista yökötystä. Mutta niin vain kävi. Tai onhan tässä mahis että loppuu aikaisemmin kuin ennen mutta enpä jaksa uskoa.

Nyt menossa 6+6.
 
Monnia
Ei se neuvola ollut. Ei neuvolassa ole kuin doppler jossa kuuluu sydänäänet myöhemmillä viikoilla yleensä. Kävin siis yksityisellä ultrassa jossa näkyi sydämen lyönnit. Olen aina käynyt yksityisellä varhaisessa vaiheessa tarkistamassa että raskaus on oikeassa paikassa.

Neuvola on huomenna.
 
Sally
Hei,
Olen täällä ihan ällikällä lyöty ja ilmeisesti raskaana, joten liityn ryhmäänne. Me olemme yrittäneet 4 vuotta ja ongelmia on ollut vaikka mitä. Ikinä ennen en ole plussannut, mutta nyt ilmeisesti tärppäsi toisesta IVFstä. Sain tietää tuloksesta eilen ja laskettu aika on kaiketi 23.12 :) Minulla on kuitenkin ollut viime viikon lopulta lähtien pientä vuotoa ja en vaan voi uskoa tätä vielä todeksi.
 
mi-iuska
heippa!

täällä la 7.12, toinen raskaus... esikoinen on nyt 9kk :)
esikoisesta oksensin alusta loppuun asti rv6sta eteenpäin, ja nyt kovasti toivon säästyväni siltä.. nyt on menossa 6+2.. huomenna soittelen neuvolaan..

mi-iu
 
Tuik
En tiiä uskallanko vielä ilmoittautua mukaan, kun ultra on vasta ensi viikolla ja silloin saa varmistuksen, että kaikki on oikeassa paikassa ja vielä hengissä. Minullakin nimittäin oli niukkaa veristä vuotoa pääsiäisenä ja nyt tietty kaikki kauhukuvat päällä.
Tosin tämä jatkuva pahoinvointi antaa vihjettä, että raskaana tässä ollaan, mutta eikö esim. kohdun ulkopuolisissa raskauksissa voi olla pahoinvontia myös?

Tällä hetkellä rv 6+0 ja LA ois 9.12. Ja tosiaan eka raskaus kyseessä, kaikki on niin uutta ja ihmeellistä.
 
Karpalo82
2.12. Monnia
3.12. aatsu
3.12. Ellu00
7.12. Mi-iuska, toinen
9.12. Tuik, esikoinen
11.12. MadNa, toinen, poika -04
16.12. Karpalo82, toinen, poika -08
23.12. Sally, esikoinen
 
Karpalo82
Yritin vähän väsätä listaa meistä joulukuulaisista. Listasin kaikki, jotka olivat kertoneet lasketun ajan ja muuta infoa itsestään. Korjailkaa ja lisäilkää, jos jotain meni pieleen. :)

Täällä ei ole vielä pahoinvointi alkanut. Esikoiselta se alkoi joskus seitsemännen viikon aikoihin, joten vielä saa ilmeisesti hetken nauttia hyvästä olosta. :) Neuvolaakaan en ole vielä varannut, mutta lähipäivinä pitää se hoitaa.

Mietityttääkö teitä yhtään, että joutuuko oleen joulun sairaalassa? Mun tuurilla niin saattaa käydä, poika nimittäin syntyi kaks viikkoa yli la:n. Toivottavasti tää uus tulokas olis täsmällisempi, niin pääsis joulun viettoon kotia. :)
 
MadNa
Heissan! Olipas kiva kun karpalo teit listan meistä kaikista :)

Täälläkään ei vielä niin pahoinvointia ole mutta aivan kauheaa turvotusta kyllä, varsinkin iltaisin, välillä tuntuu että on oikein vaikea hengittää =D

Ja tuosta sairaalassa olemisesta, tosiaan oon kerenny jo sitäkin miettimään että vietetäänkö sitten joulu siellä vai kotosalla pikkuisen kanssa..Esikoinen meni 5 päivää yli lasketun ajan että jospa tämäkään nyt ei sitten menisi kovin montaa päivää, saahan sitä aina toivoa =)

Ensimmäistä neuvola aikaa oisin halunnut päivällä varailla mutta se täti joka minulle tulee niin on lomalla just ja tulee vasta ensi viikon keskiviikkona takaisin töihin joten sitten vasta pääsen varaamaan sen ajan, mutta eihän tässä vielä niin kiire onneksi ole.
 
sida82
Hei, täällä myös yksi jouluvauvaa odottava:)
Laskettuaika olis 17.12. ja ensimmäistä lasta kovasti odotetaan.... vielä on jotenkin jännät ja uskomattomat tunnelmat...kokoajan takaraivossa pelko että ei kait mene kesken..
Mulla ensimmäinen varhaisultra on viikon päästä, 23.4. Silloin virallisesti tiedän onko alkio kiinnittynyt oikeaan paikkaan ja ehkä uskallan iloita himpun verran enemmän maha-asukistani. Minua en haittaa vaikka joulu sairaalassa menisikin, kunhan vain saisin käärön syliin...

Sida rv5+0

Listan päivitys:

Joulukuun odottajat
2.12. Monnia
3.12. aatsu
3.12. Ellu00
7.12. Mi-iuska, toinen
9.12. Tuik, esikoinen
11.12. MadNa, toinen, poika -04
16.12. Karpalo82, toinen, poika -08
17.12. Sida82, esikoinen
23.12. Sally, esikoinen
 
aatsu
hei vain kaikille!
Meitähän on jo kivasti tänne kertynyt porukkaa mahaa kasvattelemaan :)
Minulla myös oli ekasta raskaudesta rv 6+ eteenpäin ihan hirveä pahoinvointi mutta tässä raskaudessa ainakin tähän mennessä on selvitty aika vähällä. ajoittain kuvottaa ja yökkäyttää mutta eipä muuta. väysymys on aivan uskomatonta mutta tuo esikoinen pitää kummasti liikkeessä :)

aatsu 7+0

Listan päivitys:

Joulukuun odottajat
2.12. Monnia
3.12. aatsu, toinen tyttö -08
3.12. Ellu00
7.12. Mi-iuska, toinen
9.12. Tuik, esikoinen
11.12. MadNa, toinen, poika -04
16.12. Karpalo82, toinen, poika -08
17.12. Sida82, esikoinen
23.12. Sally, esikoinen
 

Yhteistyössä