Hae Anna.fi-sivustolta

Joulukuussa reissuun, mutta minne?

Viestiketju osiossa 'Rantalomat' , käynnistäjänä minttu78, 08.05.2010.

1. minttu78 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Joulukuun alussa olis tarkoitus reissuun viikoksi tai vaikka kahdeksi, mutta missä olis tarpeeksi lämmintä ja halpaa?
    Thaimaa on mielessä, mutta tahtois ehkä johonkin lähemmäs. Egyptiä, Dubaita ja Tunisiaa ollaan mietitty kans, mutta näyttää, että siellä lämpötilat keskimäärin yön 10 asteesta päivän 22asteeseen. Että onko tuo nyt niin lämmitä???
    Kokemuksia ja mielipiteitä kiiiiitooooos.
    Reissu tapahtuu äiti plus poika hengellä. Ihanaa olis jos olis eksoottista ja vehreää.

2. Haisuliwer Vierailija

Tää on kiva asenne, tällä ketjun aloittajalla siis! Itse oon aina just tällä asenteella, että hirvee matkakuume, mihin lähtis?!!? KAikki vaihtoehdot avoinna, kaikki kortit sallittuja, ihan mihin vaan adorien ja turkmenistanin väliltä! Musta tää on hienoa ja oon kokenut että tuo asenne tuo todella paljon ihanaa jännittävää seikkailua mun elämään! :D
    Mää ruukaan myös kattoa mihin löytys sopivasti ja halvalla lentoja ni sinne, tosin ne kohteet alkaa olla jo aika lailla nähty. Mutta sellaiselle hyvä vinkki, joka ei oo kovin paljoa reissannu, ni vaihtoehtoja on vielä vaikka kuinka!

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri