Joululahja apuja kaivataan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pää lyö tyhjää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pää lyö tyhjää

Vieras
Otetaan vastaan ideoita joululahjoihin. Pitäisi keksiä lahjat seuraaville.
8 v tyttö, 12 v tyttö, 16 v tyttö, 18 v tyttö ja 18 v poika. Omalle lapselle on niin helppo ostaa kun tietää mitä tarvitsee, mutta nämä muut tuottavat päänvaivaa.

Kiitos göö. Enpä osannut ajatella, että voisi antaa lahjaksi kahdelle teinille noita lippuja. Toiset kaksi juoksevat elokuvassa joka viikko. Oho listasta puuttui 14v tyttö. :D 12v ja 14v saavat leffaliput :) Enää 4 jäljellä :D

Rixutin ongelmana on tässä se, että heillä on kaikkea. Teineillä vaatteita kaapit täynnä ja meikkejä ostavat aina kun loppuvat. Koruja olen ostanut aiempina vuosina, joten niitäkin löytyy pilvin pimein.

Isommille tytöille meikkejä, hajuvettä, joku kiva kylpysetti, koruja, hiusjuttuja. 8 v:lle joku Model tai vastaava värityskirjanen + kynät, barbi, joku peli?

18-v pojasta en kyllä osaa sanoa :)

[QUOTE="vieras";27659619]Rixutin ongelmana on tässä se, että heillä on kaikkea. Teineillä vaatteita kaapit täynnä ja meikkejä ostavat aina kun loppuvat. Koruja olen ostanut aiempina vuosina, joten niitäkin löytyy pilvin pimein.[/QUOTE]

Ahaa, tämä kumosikin ehdotukseni :) Ehkä joku levy jos tiedät mitä kuuntelevat? Leffa? Kirja?

Cd:tä ei kannata ostaa, koska kännykät on ainoat millä kuuntelevat musaa. Leffoja heillä on pilvin pimein ja kirjoja en osaa ostaa. Ainoa minkä osaisin ostaa on twilight ja ne jo heillä on :D Ja tää 8 v neiti on varsinainen esiteini :D Ainoa mitä toivoo on koiralle tavaraa. Korvakorut olen hänelle ostanut joskus, mutta taidan ostaa kaulakorun vuorostaan.

Jäljellä enää 16v ja 18v tytöt ja 18v poika :D Lista pienenee. Kiitos avusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Pää lyö tyhjää;27659546:
18 v tyttö ja 18 v poika

Asuvatko vielä kotonaan? Itse pyysin tuon ikäisenä ruokakoria, jossa oli kaikkia peruselintarvikkeita + pesuaineita. Oli kiva ja hyödyllinen. Toinen vaihtoehto on omassa kodissaan asuvalle jotakin taloustavaraa (soppakauhaa, lastaa, kattilaa tms), nekään kun ei ilmaisia ole.

heidip, molemmat asuvat vielä kotona ja eivät ole lähiaikoina muuttamassa omaan asuntoon, koska opiskelut vielä kesken. Jos ostan kirjakaupan lahjakortin niin ostavat sillä koulukirjoja sitten. Pittää pähkäillä, onneksi on vielä aikaa. Kiitokset avusta, mä lähden jouluostoksille :)

[QUOTE="vieras";27659772]heidip, molemmat asuvat vielä kotona ja eivät ole lähiaikoina muuttamassa omaan asuntoon, koska opiskelut vielä kesken. Jos ostan kirjakaupan lahjakortin niin ostavat sillä koulukirjoja sitten. Pittää pähkäillä, onneksi on vielä aikaa. Kiitokset avusta, mä lähden jouluostoksille :)[/QUOTE]

Vaikka asuvat vielä kotona, niin tuskin enää vuosia? Alkaisin tuossa vaiheessa pikkuhiljaa ostella esim. pussilakanasettejä jne., ettei tarvitse kerralla hommata kun muuttavat omaan asuntoon.

Yhteistyössä