Hae Anna.fi-sivustolta

Joululahja isälle

Viestiketju osiossa 'Joulu' , käynnistäjänä Sarahh!, 05.12.2006.

1. Sarahh! Vierailija

Nii eli tällasta kysyisin että mitä voisi ostaa omalle isälle, kun ikää hänellä on 50+. En mitään kosmetiikkaa tai tuoksuja voi ostaa, ei kirjoja, enkä mielellään mitään vaatteitakaan. Hintaakaan ei saisi paljon olla eli mielellään <20€!

2. tuijaliini Vierailija

3. eko raisa Vierailija

No jos tekee puutöitä, Lidlissä on huomenna kaiverrussarja 16 euroa. Sitten .. partavaahtoa ja shampoota , kaikkihan niitä käyttää, liki ?
    uusi autoharja, sukkia nippu, miksi ei vaatetta. ...kaulaliina, pipo,
    tai eko kassi , johon ostat lehden , karkkia, suklaata, jalkavoiteen.. teetä ym
    Kyllä isät ovat niin arvokkaita, ettei se 20 kymppiä ole liikaa, jos jollekin vieraalle miehenrötkäleellekin paketin laittaa... : )

4. Iinuli Vierailija

Voisitko kertoa vähän tarkemmin? Harrastaako jotain? Löytyisikö jotain niihin liittyvää?
    Esim paljon liikkuvalle jotkut "kunnon" sukat (okei se on kyllä vaate...) urheiluliikkeestä. Katsooko leffoja? Onko kiinnostunut jostain erityisestä aiheesta; siihen liittyvä DVD? Kelpaako musiikki? Tietokonetta räpeltävälle Hiirimatto omasta kuvasta? Laittaako ruokaa, joku keittiötarvike/ viinitarvike?

Kyllähän sitä omiin rakkaisiin sijoittaisi vaikka miljoonan, mutta aina sitä rahaa ei kertakaikkiaan ole. Kyllä parilla kympilläkin voi saada monenmoista kivaa, kun vaan löytää sen oikean ideanpoikasen.

5. Sarahh! Vierailija

No siinäpä se onkin, kun hän ei oikein mitään ns.harrasta. Sellanen kotihiiri se vähän on, kuuntelee iskelmämusiikkia ja "soittaa" itse kitaralla sellasta iskelmää kotonakin.

6. ch star Vierailija

No mites se uusi iskelmäkokoelma,nimeä en tarkaan muista,mutta taisi olla joku Paratiisi tms

7. osta Vierailija

digiboksi. Halvin maksaa 45 e.

8. Sarahh! Vierailija

Siis sen piti olla alle 20 euroo ja sit sillasii kotona on jo!!

9. huup Vierailija

Jos teitä sisaruksia on monta, ostakaa yhteisesti navigaattori autoon. On kuule hyvä vehje, vaikka menis eri teitä kun se käskee, niin se hokaa sen ja antaa lisäohjeita loppumatkalle. Ei olla eksytty kertaakaan.

10. Vink Vierailija

Osta nahkainen vyö, voi muistella menneitä, miten ruoska soi. Mies on aina mies talossa.

11. jaha Vierailija

No ei kaikkien isä ole selkään antanut. Jos on hyvät välit, niin osta vaikka kylpytakki tai iso pyyhe.

12. saunaan* Vierailija

Jos isä tykkää saunomisesta, miten olisi saunahattu?Hinta n.20-25 eur.

13. joulubest elli Vierailija

Jos kyseinen henkilö eli isäsi sienestää, sieniopas voisi olla hyvä. Tai kalastaa/marjastaa?? :>>

14. kitaraan Vierailija

osta setti uusia kitaran kieliä tai nuotteja.

15. sussiixx Vierailija

Luulisin etta iskelmalevy olisi se oikea lahja hanelle. Maksaa noin 15-20 €. Tai jokin joulu iskelma levy myos, mitka aina tulee markkinoille lahempana joulua.

16. Dr. Ukkonen Vierailija

Isät (ainakin minä) haluan tuntea olevani miehekäs ja perheenpää edes jouluna. Muut ajat minua kuitenkin pompotetaan riittävästi, niin jouluna on kiva tuntea itsensä tärkeäksi, miehekkääksi ja huomatuksi.

Erilaisia miehekkäitä lahjaideoita voi poimia täältä:
    http://joululahja.org/joululahja-miehelle

17. Ferrari torkkupeitto ja/tai Ferrari kylpypyyhe. Meillä lapsi saa torkkupeiton joululahjaksi ja isänsä sai kuulemma sellaisen isänpäivälahjaksi. Koulukaveri osti myös isälleen kyseisen torkkupeiton. Meidän suunnalla suuri hittituote.

18. Ferrari... Vierailija

Sorry mutta vähän juntti lahja. Ei mun mies ainakaan tuollaista haluaisi.

19. sipisupi Vierailija

Anna veitsi, puukko tai hyvä veitsenterotin. Itse annan rommipulloja aina silloin tällöin (Martinique), kun ei muuten juo alkoholia, mutta kuumia toteja juo mielellään talvisin. Valokuva-albumi ja kulmia on myös käytännöllinen ja kiva lahja. Lompakko voisi irrota 20 eurolla.

20. samojakin ideoita Vierailija

Kitarankieliä sitten ainakin jossain välissä tarvitsee, entä esim. hihna kitaraan? Tai jotain muita soittamiseen tai kitaraan liittyviä härpäkkeitä voisi musiikkiliikkeestä löytyä. jos isäsi lukee nuotteja, niin niitä tai sitten sellaisia erityisiä kitaranuotteja, joista (kuulemma) näkee, mistä kohtaa pitää soittaa eikä tarvitse tavallisia nuotteja osata. (Nuotit on kyllä usein tekijänoikeusmaksuista ym. johtuen aika kalliita.)

Musiikkisaralta vois vielä olla asiaa joku levy (maku pitää kyllä tuntea aika hyvin) tai entäs vaikka lippu jonkin suosikkiyhtyeen keikalle?

Omalle isälle ostin aikoinaan mm. lompakon, hansikkaat, työkintaat (eri vuosina ja useampi vuosi välissä!), laadukkaat sukat (harrasti ulkohommia ja metsästystä), aika usein muitakin pienempiä vaatekappaleita, kirjojakin, kalenterin, torkkupeiton jne. Katselin käydessäni just lompakon (siis päältä!), hanskat, avaimenperät/avainkaapin jne. sillä silmällä, että mitä puuttuu tai mikä on kulunut ja lähiaikoina menee joka tapauksessa uusiksi. Äiti oli myös hyvä tietolähde näissä asioissa.... Käytännölliset lahjat näyttivät mieluisimmilta.

Ai niin, jos isälläsi on auto, niin löytyisikö sinne jokin juttu? Muu kuin navigaattori, joka tietysti on kätevä, mutta ymmärtääkseni menee ohi sun budjetin.

Eikä tuo ekan vastaajan arpapakettikaan huono idea ole.

21. En keksi mun isälle lahjaa on 50v harrastaa metsästystä.

22. ch star Vierailija

Miten ois otsalamppu tai puukko jossa ois kaiverrus

23. saikkis Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Nii ch star tarkotitko ton viestin mulle?

24. ch star Vierailija

Ehdotin noita Pikku Myylle joka etsi isälleen lahjaa.

25. saikkis Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Oon täst lähtien saikkis T.entinen Pikku Myy

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä