Hae Anna.fi-sivustolta

Joululahja isälle

Viestiketju osiossa 'Joulu' , käynnistäjänä Sarahh!, 05.12.2006.

1. Tuukka Vierailija

Minä taas löysin joululahjat isälle tuosta ja eipähän tarvinnut montaa minuuttia käyttää tähänkään toimenpiteeseen. Voi tässä jo alkaa odottelemaan kinkunpaistopäivää ! hyvää joulua kaikille ja onnellista uutta vuotta!

2. lipunmyyjä Vierailija

Olin viikko sitten myymässä lippuja Uutiskomediashow Sähkeisiin Helsingin Hakaniemessä ja siellä moni kävi kyselemässä joululahjaksi lippuja vanhemmilleen. Nyt sellainen on tarjolla, 2 lippua/30e saajan valitsemaan näytökseen www.jubileekomedia.com.
    Pyrin itse keksimään aina aineettomia joululahjoja, mutta niitä ei juurikaan ole. Suuret ikäluokat esimerkiksi eivät aina osaa arvostaa esim. kehitysmaa-lahjoja. Kirjalahjat olivat ennen kivoja, mutta nyt kun vanhempani lukevat sähkökirjoja, nekään eivät ole helppoja annettavia. Vaikeaksi mennyt tilanne, kun nuoremmat ikäluokat eivät usein ole niin hyvin toimeentulevia kuin vanhempansa.

3. Hannakka Vierailija

Isälle lahja on niin helppo: kirja. Isänpäiväksi, jouluksi. Eräaiheinen vielä, niin tietää taatusti miellyttävän. Kotona hyllyt pursuavat kirjoja, mutta niin vain tämänkin vuoden Erämaailma tuli luettua isälläni parissa päivässä muiden puuhien ohessa.

4. Haapis12 Vierailija

Joululahjoja ja oikeastaan mitä muita lahjoja tahansa kannattaa etsiä Vaivaton.com sivustolta. Tuo haku etsii kuitenkin tuotteita varmaan jostain tuhannesta eri verkkokaupasta nii löytyy varmasti paras hinta.

5. helppa Vierailija

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari