Joululahja ongelmia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wilmuska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

Wilmuska

Vieras
En sitten millään keksi mitä voisi ostaa 1,5 vuotiaalle kummitytölle lahjaksi. Lahja pitäisi lähettää postitse koska vanhemmat ovat laittaneet välit poikki joten emme tule tapaamaan. Toinen ongelma on se, että lahjan pitäisi olla mahd. arvokas, että se kelpaa vanhemmille. (jälkeen päin saa muuten kuulla, miten pihejä olemme tms)

Ja mitäs sitten tuolle miehelle jolla on jo kaikkea? Tässä tapauksessa lahjan hinnalla ei ole väliä.

Kertokaahan viisaammat ainakin tuohon ensimmäiseen ongelmaan vinkkejä.

mulla kans on ongelma että mitä miehelle keksin ku sillä on kallis maku ja se ei tykkää pehmeistä paketeista. ja huh huh.

Mut tuolle sun kummitytölle joku nukke tai joku ihana mekko. Ton ikäsellehän keksii mitä vain. Lelujaki löytyy laidasta laitaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joku suojelusenkeli -tyylinen taulu? Heljä Liukko-S... (jotakin) tekee ihan kivoja lasitaideteoksia.

Miten määritellään euroissa "hinnalla ei väliä"?

"Hinnalla ei väliä" tarkoittaa sitä, että mies arvostaa lahjaa vaikka se olisi 10 snt arvoinen. Eli lahjan ei tarvitse olla satojen eurojen arvoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:
mulla kans on ongelma että mitä miehelle keksin ku sillä on kallis maku ja se ei tykkää pehmeistä paketeista. ja huh huh.

Mut tuolle sun kummitytölle joku nukke tai joku ihana mekko. Ton ikäsellehän keksii mitä vain. Lelujaki löytyy laidasta laitaan.

Lapselle olisi ihana ostaa vaatetta, mutta tässä tulee eteen se ettei lapsen vanhemmat vastaa puheluihin, ei viesteihin eikä sähköposteihin joten sitä oikeaa kokoa on vaikea ostaa.

Lapselle mekko jostain ketjuliikkeestä ja pyydät kaupasta "joululahjan vaihto-oikeus" -lapun mukaan, ei ole pakko näkyä summaa. Meillä on erikseen tämmöinen lappunen.

Miehelle joku elokuva-DVD, kirja, harrastukseen liittyvä juttu tms. Mitä harrastaa tai mistä tykkää?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lapselle mekko jostain ketjuliikkeestä ja pyydät kaupasta "joululahjan vaihto-oikeus" -lapun mukaan, ei ole pakko näkyä summaa. Meillä on erikseen tämmöinen lappunen.

Miehelle joku elokuva-DVD, kirja, harrastukseen liittyvä juttu tms. Mitä harrastaa tai mistä tykkää?

Mistä liikkeistä tuollainen lappunen on saatavilla? En ole aiemmin tuosta kuullut mitään.

Mies harrastaa moottorikelkkailua talvisin ja moottoripyöräilyä kesäisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Wilmuska:
Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:

Lapselle olisi ihana ostaa vaatetta, mutta tässä tulee eteen se ettei lapsen vanhemmat vastaa puheluihin, ei viesteihin eikä sähköposteihin joten sitä oikeaa kokoa on vaikea ostaa.

musta tuntuu vähän hassulta että jos vanhemmat ei todellakaan suostu edes puhumaan sun kanssa, niin silti vaaditaan jotain KALLISTA lahjaa josta saa kuulla vielä jälkeenpäin jos se ei vanhempia miellytä. Mä en todellakaan enää vaivautuis tossa vaiheessa...toisaalta mulla ei olekkaan yhtään kummilasta koska en kuulu moisen touhun piiriin...

osta kirja. ne on aina hyviä lahjoja, hyvä ja laadukas lastenkirja on arvokas. sekä elppo lähettää postilla.

Yhteistyössä