Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä x3:Itse kun en ole töissä en ole saanut mitään. Viime vuonna mies sai arkillisen joulupostimerkkejä ja vuoden lehtitilauksen (sai valita listasta mieluisen). Vaikea arvata millä firmalla mies on töissäTietääkseni tänä vuonna tämä iso firma ei muista ketään kun korkeintaan antamalla kengän kuvan perseeseen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Äippä x3:Itse kun en ole töissä en ole saanut mitään. Viime vuonna mies sai arkillisen joulupostimerkkejä ja vuoden lehtitilauksen (sai valita listasta mieluisen). Vaikea arvata millä firmalla mies on töissäTietääkseni tänä vuonna tämä iso firma ei muista ketään kun korkeintaan antamalla kengän kuvan perseeseen.
Ööööö,Oiskohan Posti?
Minusta toi on kyl tosi hyvä lahja.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Äippä x3:Itse kun en ole töissä en ole saanut mitään. Viime vuonna mies sai arkillisen joulupostimerkkejä ja vuoden lehtitilauksen (sai valita listasta mieluisen). Vaikea arvata millä firmalla mies on töissäTietääkseni tänä vuonna tämä iso firma ei muista ketään kun korkeintaan antamalla kengän kuvan perseeseen.
Ööööö,Oiskohan Posti?
Minusta toi on kyl tosi hyvä lahja.
Alkuperäinen kirjoittaja ertsi:Lisää vaan esimerkkejä.. Miehia tosiaan noi työntekijät. Hinta haitari on 50-100 euroa/ per nuppi. Ovat vuosien varrella saaneet ainakin saunasetin, pari kertaa toppapuvut, fleecetakit, lahjakortit, juustoveitsi- ja juusto pakkauksen sekä joululohet...