Hae Anna.fi-sivustolta

Joululahja vaimolle

Viestiketju osiossa 'Parisuhteessa' , käynnistäjänä juha76432, 26.11.2007.

1. ruusut ja korut Vierailija

:)

Meillä on näin, rahat ovat yhteisiä, yhteiseloa takana 17 v nyt. Ei lapsia. Me emme ole ostaneet kai koskaan toisillemme yllätyslahjoja jouluna tai synttärinä tai muulloinkaan, syystä että ne menevät pieleen. Ostamme todellakin itsellemme itse lahjat, saa ainakin sellaisen hajuveden, leffan, kukat, korut tms, kuin pitääkin.

Matkoilla käymme ja niiden kohteet, kestot ja ajankohdat neuvottelemme. Joudumme sumplimaan mm. työpaikoillamme loma-ajankohdat. Mulle olisi kauhistus jos mies ilmoittaisi mulle että noniin muija, alas pakkaan 13.1. 09 lähdemme viikonlopuksi vaikkapa Ateenaan. Ei, kyllä tällaiset neuvottelemme.

2. dulledalle Vierailija

Itse ajattelin ostaa vaimolle joululahjaksi stayupit ja stringi/liivisetin alusvaate.fi sivulta. Onko hyvä idea?

3. eräsperäs. Vierailija

Hyvä idea, mikäli 1. vaimosi sellaisista tykkää 2. tiedät tai pystyt selvittämään vaimosi käyttämät koot.

Jos ehdot 1 ja 2 eivät toteudu, idea on huono.

4. dulledalle Vierailija

tykkää tykkää :) ja koot on selvillä :) toinen vaihtoehto mulla on lovelinks ranneketju mut maksaa törkeesti ne helyt siihen 99€ 6kpl ja pelkkä ketju maksaa 40€.

5. mirkku1 Vierailija

Ja 3. Ethän osta mitään Seppäläkamaa tyyliin 9.95 euroa koko setti, vaan laatukamaa. Nuo halpikset (käytin seppälää vain esimerkkinä, anteeks ketjulle!) hinkkaa ja nirhaa ihon verille ja tuntuvat epämiellyttäviltä pitää.

Laatua. Ja jos maksaa liikaa, osta vaikka hajuvesi ennemmin.

6. O. Vierailija

Tuollainen setti taitaa ennemminkin olla tarkoitettu riisuttavaksi eikä päällä pidettäviksi.

Pikainen vinkki, kiinnitä huomiota naisesi tyyliin. Pyjamaihminen ei välttämättä ilahdu yöpaidasta (vaikka olisi kuinka laadukas ja kallis, jos ei vaan tunnu omalta, jää käyttämättä) ja toisaalta vannoutuneelta stringien käyttäjältä jäävät hipsterit helposti kaappiin. Kultakorujen ystävä ilahtuu varmimmin uudesta kultakorusta, toisaalta jos naisella on harvoin mitään koruja yllään, saattavat uudetkin jäädä käyttämättä. Lahjakortti on kaikkein varmimmasta päästä, jos siihen vielä askartelee oman, persoonallisen kortin lisäksi, se tekee lahjasta henkilökohtaisemman. Kun tietää toisen elämäntyylin (useimmiten puolisot sentään näin hyvin tuntevat toisensa) saa heti jotain osviittaa. Istumatyöläiselle hieromalahjakortti (en tiedä ketään, joka ei pitäisi hieronnasta), ulkoilmatyypille sykemittari. Kuulostele, mistä naisesi haaveilee; "olisipa kiva opiskella jokin uusi kieli" -> ilmoita teidät molemmat kielikurssille. "Olisi mukavaa aloittaa kuntoilu" -> varaa vaikka yhteinen sulkapallotunti opastuksella. Tai vaikka paritanssia, mikä vain teille sopii parhaiten. Siivoojan palkkaaminen ei myöskään ole hullumpi idea, tai sisustukseen hurahtaneelle sisustusneuvontaa.

7. dx Vierailija

no aattelin tilata alusvaate.fi sivulta kellään kokemusta? on tää lahjan hankinta hankalaa :D

8. jennyli Vierailija

KunnonKaupat.fi

9. Dulledalle Vierailija

Vai mitä olette mieltä kun vaimosta tulos lähihoitsu 2011 niin huppari tekstillä esim: Lähihoitaja 2011? olisko ihan hullu idea??

10. ehdotus Vierailija

Laita siihen huppariin mieluummin "sairaan hyvä hoitaja" mutta vasta parin vuoden päästä, entäs ellei valmistu kun tuohon on vielä aikaa....

11. Ntt kirjautumatta Vierailija

Ehkä nuo on tuollaiset muistamiset on paras antaa vasta, kun vaimo on varmasti valmistunut, niin hänelle ei tule ainakaan tunne, että annetaan joululahjaksi ennakkopaineita ja muistutetaan arjen savotasta juhlan aikaan, lomalla.

Jos taas painatat paitaan koko tuon alarivin (siis kysymysmerkein ja molemmat lauseet), täytynee olla varma vaimon huumorinlajista. Sellaista hupparia voisi tosin pitää nyt tämän opiskeluajan.

Halvallakin voi kyllä hankkia hyvän lahjan, jos siinä on jotain hauskaa, oikeasti lahjansaajaan sopivaa, eli kyllä niitä korvia ja silmiä puuttuvista asioista ja osuvista jutuista kannattaa pitää auki pitkin vuotta. Silloin ei niinkään tarvitse pitää kukkaroa auki loppupaniikissa joulun alla. Hinta ei ilahduta varmaan kovinkaan montaa niin paljon kuin tunne, että tässä on ajateltu juuri minua ja tunnettu juuri minut.

Mistä tulee mieleen, että sain kerran naapurilta koivukiekkoon maalatun peikkotaulun, jossa luki tekstinä "Tahdon olla oma itseni: Toivoton tapaus!" Naurattaa seinällä yhä.

Mutta kuten sanottua, huumorin lajista kannattaa aina olla varma tuollaisissa hieman riskaabeleissa heitoissa, sitä kun on niin montaa eri sorttia, sorttimentteja mitenkään arvottamatta.

12. dulledalle Vierailija

Joo toi sairaan hyvä hoitaja teksti kuulostaa hyvälle :) laitetaas harkintaan :). olis ainaki käytännöllinen lahja huppari..

13. tarpeeton Vierailija

On kyllä hirmu vaikea keksiä edes, mitä ite toivoisi, tai sit kun tietää, mitä haluaa, se on semmosta, että mä haluan todella itse valita. No, viime vuonna toivoin digijärjestelmäkameraa ja sain sen. Nyt vois tietty toivoa siihen makroputkea ym. lisävarustetta. Uuden kännykän tarviisin, mutta kun en oo itekään löytäny mieleistä, niin ei mieskään sitä voi mulle ostaa.

Sen oon huomannu, että mitään tosi henkilökohtasta ei kannata mieheltä pyytää, koska meillä ainaki on tullu aina pahoja huteja, kun meis on ominpäin lahjoja ostellu. Hajuvedet on hirveen hajusia, korut vääränlaisia, jäävät kaappiin lojumaan. Olen ehdottomasti kieltäny ostamasta enää yhtään paitulia, kylpypyyhettä, pörrösukkaa tai muita "kun-ei-muuta-keksi-ostoksia", tökkii pahasti tommonen ostamisen vuoksi ostelu.

14. janice1 Vierailija

mukavia herkutteluhetkiä:

Tee uusia löytöjä - Teekauppa

15. suosittelija Vierailija

16. Suolilja Vierailija

17. Katri911 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
  18. Minsku37 Vierailija

Täältä löyty ainakin kaikkee kivaa mitä itekin toivon saavani omalta mieheltä, jospa sitä osaisi jotenkin vihjaista :p

Joululahja naiselle

19. Joulusukka Vierailija

Joulusukka - Iloisia joululauluja ja tonttuleikkejä.
    Tilaa lahjaksi joulun iloisin levy!
    Joulusukka-verkkokauppa

20. Vaimo Vierailija

Koruja: rannekoruja, korvakoruja, riipuksia, sormuksia... katopaa: My Precious - Korut - Kaulakoru, Korvakoru, Rannekoru, Sormus ja Riipus - Korukauppa, koru ja ruusu yhdessä on hyvä idea.

21. finmen Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Tuo on aika osuvasti sanottu et jokainen nainen on yksilöllinen eikä lahjojen ostaminen siistä syysta niin helppoa ole olen huomannut muutamien vuosien aikana. Eräs joulu ostin laadukkaan silkkisen punaisen alusasusetin Stokmanin valikoimasta.. "ns. päätuote" sopi hänelle minun mielestä, mut kerran näin sen hänen päällä.

Seuraavan jouluna ostin hänen toiveiden Mukaan "Snoopy yöasun" Sokokselta.. no ei sillekkään hirveen vahvaa käyttöä ole ollut. Koruja ei tiedän sen. Kirjoja en tiedä mitä lukis?. Käsityövälineitä en osaa ostaa kun hän on ns. "harrastaja ja ammattilainen" joten vaikea ostaa miehenä semmoista.

Synttärilahjaksi ostin ammattihierojalle useamman kerran kortin jossa hän on käynyt.. eipä siellä kait kerinnyt käydä työkiireiden vuoksi. Eli en osaa ostaa koska en tiedä mistä hän todella pitäisi.

22. Aura Vierailija

23. joo o Vierailija

vai että kirjallisuutta työnnä kirjat pyllyyn jos ei oo muuta :D

24. liyygh Vierailija

25. Hallis Vierailija

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome