E
eka joulu
Vieras
Siinäpä se. Eli nyt tarvittais joululahjavinkkejä kummeille. Jotain pientä ja kivaa, ei kovin kallista koska kummeja on 6 kpl, naisia ja miehiä. Mitä itse annatte kummeille?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja eka joulu:Siinäpä se. Eli nyt tarvittais joululahjavinkkejä kummeille. Jotain pientä ja kivaa, ei kovin kallista koska kummeja on 6 kpl, naisia ja miehiä. Mitä itse annatte kummeille?
Alkuperäinen kirjoittaja kummi :Alkuperäinen kirjoittaja eka joulu:Siinäpä se. Eli nyt tarvittais joululahjavinkkejä kummeille. Jotain pientä ja kivaa, ei kovin kallista koska kummeja on 6 kpl, naisia ja miehiä. Mitä itse annatte kummeille?
itse kummina en kaipaa lahjaa. Haluaisin ennemmin kiitoksen. Tiedän, kissa kiitoksella elää... Mutta joka lahjan kanssa viimeiset kolme vuotta olen saanut lokaa niskaan. Mikään ei ole kelvannut ja kaikki on haukuttu. Mukavaa olisi myös saada kummilapsi yksin kyläilemään ja viedä hänet johonkin ja tehdä juttuja yhdessä.
Korostan vielä, että lahjat ovat ihan normaaleja ja suhtarvokkaita.Olen myös täyspäinen, joten siitä se kummilapsen luokseen saaminen ei ole kiinni. Olen nimittäin kyllä menestyksellä muita ipanoita hoitanut..
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kummi :Alkuperäinen kirjoittaja eka joulu:Siinäpä se. Eli nyt tarvittais joululahjavinkkejä kummeille. Jotain pientä ja kivaa, ei kovin kallista koska kummeja on 6 kpl, naisia ja miehiä. Mitä itse annatte kummeille?
itse kummina en kaipaa lahjaa. Haluaisin ennemmin kiitoksen. Tiedän, kissa kiitoksella elää... Mutta joka lahjan kanssa viimeiset kolme vuotta olen saanut lokaa niskaan. Mikään ei ole kelvannut ja kaikki on haukuttu. Mukavaa olisi myös saada kummilapsi yksin kyläilemään ja viedä hänet johonkin ja tehdä juttuja yhdessä.
Korostan vielä, että lahjat ovat ihan normaaleja ja suhtarvokkaita.Olen myös täyspäinen, joten siitä se kummilapsen luokseen saaminen ei ole kiinni. Olen nimittäin kyllä menestyksellä muita ipanoita hoitanut..
Siis oletko saanut kummilapsiltasi lokaa niskaan? Vai heidän vanhemmiltaan?
Onpa ikävää käytöstä.
Minä ainakin arvostan lasteni kummeja todella paljon enkä pidä heitä itsestäänselvyytenä.
Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:http://www.lahjakas.fi/product_catalog.php?c=19 tuolta tilaan tyynyliinat..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:http://www.lahjakas.fi/product_catalog.php?c=19 tuolta tilaan tyynyliinat..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hoopo:Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:http://www.lahjakas.fi/product_catalog.php?c=19 tuolta tilaan tyynyliinat..![]()
Me tehtiin lasten kanssa tuon tyyliset tyynynliinat itse. Eli lapset painoivat kangasvärillä tyynynliinaan kätensä ja sen ympärille kirjoitettiin "kauniita unia kummitäti/-setä". Kummitytölle tein myös tuollaisen. Siinä oli minun ja mieheni käden kuva ja teksti kauniita unia kummityttö".
Itse ainakin tykkäisin, jos kummilapseni askartelisivat jotain tuollaista.
Alkuperäinen kirjoittaja kummi:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kummi :Alkuperäinen kirjoittaja eka joulu:Siinäpä se. Eli nyt tarvittais joululahjavinkkejä kummeille. Jotain pientä ja kivaa, ei kovin kallista koska kummeja on 6 kpl, naisia ja miehiä. Mitä itse annatte kummeille?
Siis oletko saanut kummilapsiltasi lokaa niskaan? Vai heidän vanhemmiltaan?
Onpa ikävää käytöstä.
Minä ainakin arvostan lasteni kummeja todella paljon enkä pidä heitä itsestäänselvyytenä.
kummilapsen vanhemmilta. Vein lapselle ensiastiat, palaute: enkö ymmärrä että pieni lapsi ei syö posliinilautaselta. Kastelahjakehys kaiverruksilla: onpas himmeä kaiverrus. Vaatteet:heh, nämähän ovat aivan liian isoja (en koskaan osta juuri sillä hetkellä sopivia, koska en ole täysin varma lapsen koosta..ja lapsihan tarvitsee koko ajan vaatetta ja kasvaa myös. Lahjatili pankissa:nostetaan tyhjäksi, ei sillä montaa tiliä tarvitse olla (eipäs onnistunut..laiton vanhemmille nostokiellon...tili siis vain lapselle).
Haluaisin viedä lasta retkille jne ja viettää aikaa.. Ei onnistu. Äitin pitää päästä mukaan, koska hän ei itse näe mielestään tarpeeksi aikuisia ihmisiä. Odotin kummiksi pääsyä todella paljon, mutta karvaasti olen saanut pettyä, ikinä en vielä ole kuullut sanaa kiitos, tai onpas hauska lahja tai kivaa kun viet meidän lasta.. Eihän lapsi sille mitään itse voi..