joululiikenteeseen lähtijät: AJAKAA VAROVASTI!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tien päällä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sama kohtalo suvussa:
valmiiksi jo itkettää kun tietää että joihinkin perheisiin se kuolema tulee joulunakin liikenneonnettomuuksien muodossa =(

Jos jollekin tulee, tulispa sitten meille. Kunhan mennään sitten rysäyksessä ilman kitumisia.

Mutta joo, ajellaan varovasti kaikki! Tosi liukasta on ja autoja paljon liikkeellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Leeni:
valmiiksi jo itkettää kun tietää että joihinkin perheisiin se kuolema tulee joulunakin liikenneonnettomuuksien muodossa =(

Jos jollekin tulee, tulispa sitten meille. Kunhan mennään sitten rysäyksessä ilman kitumisia.

Mutta joo, ajellaan varovasti kaikki! Tosi liukasta on ja autoja paljon liikkeellä.

Miten voit toivoa omalle perheellesi tuollaista ? ??

Alkuperäinen kirjoittaja mitä ? :
Alkuperäinen kirjoittaja Leeni:

Miten voit toivoa omalle perheellesi tuollaista ? ??

Jos ei elämä tunnu elämisen arvoiselta enää ja ei enää ne lapsetkaan tuo sisältöä.

ap. Kiitos:)
Mä taas toivon että kaikilla kohtuullisen määrän liikenteessä ajavilla olisi suht uudet renkaat alla joilla laatua enemmän kuin arpapeliä. Suuri osa liikenneonettomuuksista on omaa syytä. Oma syy voi olla esim. huonot- tai väärin valitut renkaat. Jokainen osaa kysyä ammattilaiselta mitkä olisi parhaat renkaat omaan autoon.
Aina ei niillä huonoilla renkailla mennä mutkaa suoraksi metsään.. Joskus voi mennä myös vastaantulevien kaistalle ja tuhota jonkun mennessään.

Itse olen ollut autossa paljon elämäni aikana ja tiedän aika hyvin renkaiden merkityksen.

Yhteistyössä