Hae Anna.fi-sivustolta

Joulun lapsi

Viestiketju osiossa 'Harrastukset' , käynnistäjänä Karpalo, 19.10.2005.

1. Karpalo Vierailija

Käykääpä katsomassa osoitteessa www.patmos.fi Operaatio Joulun Lapsi -osastoa!

Nyt kaikki keräämään joulupaketti tai joulupaketteja köyhille Romanialaisille tai Moldovalaisille lapsille!!! Eipä ole kaiken jouluhössötyksen ja rahankulutuksen rinnalla suurikaan vaiva/summa ja ajatelkaa sitä iloa, minkä lapset saavat. Tuolla osoittessa kattavat tiedot koko hommasta. Lahjoittakaa jollekin lapselle joulu!!!

2. lurkki Vierailija

Olen osallistumassa tänäkin vuonna keräykseen. Mukava olisi keskustella muiden lahjojen kasaajien kanssa ja saada uusia ideoita. Esimerkiksi, mitä laittaa leluiksi 10-14-vuotiaille!? Itse keksin vain jojon, tuon ikäiset tytöt taitavat pitää vielä tykätä pehmoleluista? "Slinky" voisi olla myös kiva? Entäs ne magneettirakennussetit, geojotain?

Huomaa ettei omia lapsia ole :D

3. lurkki Vierailija

Tilasimpa sitten diaboloja, jospa olisivat kelvollisia vanhemmille lapsille!

4. joululahja Vierailija

Minä en ole aiemmin tämmöisestä kohteesta tiennytkään. Nyt lehdestä luin joku päivä sitten.

Ihan vaikuttaa mukavalle tavalle huomioida nimenomaan lapsia. Monet vaan kerää sitä rahaa eikä siitä aina tiedä, minne se menee. Tosin Pelastusarmeijalle olen aiemmin lahjoittanut ja ne rahat on varmaan menneet tarpeeseen.

Itsellä on lapsia ja lapsenlapsia, mutta siitä huolimatta on vaikea päättää, millaisen lelun pakettiin laittaisi.

Kertokaa vaan vinkkejä.:)

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri