J
Johanna
Vieras
Toivotan kaikille hyvää joulun odotusta! Toivottavasti nykyajan kaupallisen joulunkin keskeltä löydätte joulun sydämiinne. Olen nuori äiti ja olen vasta löytänyt uskon, joka auttaa minua. Kaikille vaikeuksia kokeville tahdon sanoa, että kannattaa pyytää apua Kaikkein Korkeimmalta. Sieltä apua tulee. Minä olen ainakin saanut kokea ihmeen niin monta kertaa, että on pakko uskoa. Minulla on ystävä, joka on ateisti ja tiedän täälläkin olevan paljon sellaisia, jotka eivät usko mihinkään. Se on minusta niin surullista. Kirkosta eroaminen on muotia edelleen... En sano uskovani aivan kuten ev.lut. kirkko opettaa eikä minun uskoani voi asettaa mihinkään tiukkaan raamiin. Ja niin, jokainen löytäköön oman tapansa. Luulen, että nuorille perheille uskon asiat ovat tulleet vieraiksi sen vuoksi, kun Suomessa kirkon jumalanpalvelus on niin jämähtänyt kaavoihinsa. Silloin, kun joutuu luopumaan läheisestään, tulevat uskon asiat lähemmäksi. Kuitenkin jokainen päivä on niin arvokas, että meidän pitäisi pysähtyä jo tässä vaiheessa ja katsoa elämää ehkä vähän toisella tavalla silmien sijasta sydämellä.